کد خبر: ۱۹۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 04 March 2016
تابناک گیلان: فرماندار بندر مرزی آستارا از تأیید صحت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

«سیروس شفقی» پس از پایان نشست مشترک اعضای هیأت نظارت و اجرایی شهرستان مرزی بندر آستارا، در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها اظهار کرد: عدم وصول حتی یک مورد شکایت در مهلت معین شده قانونی پس از برگزاری انتخابات اخیر، سبب شد تا صحت انتخابات این دوره مورد تأیید قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت چشمگیر مردم ولایتمدار و فهیم شهرستان مرزی بندر آستارا در پای صندوق های رأی، ادامه داد: لازم است از کلیه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات اعم از اعضای هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و نظامی و به ویژه کاندیداهای محترم کمال تشکر را نماییم تا زمینه برگزاری این انتخابات سالم را فراهم نمودند.

فرماندار آستارا در پایان افزود: باید اعلام نمایم که صحت انتخابات در حوزه انتخابیه آستارا مورد تأیید قرار گرفت و مراتب به امضای هیأت محترم اجرایی و نظارت رسید و بدین وسیله توسط فرمانداری شهرستان آستارا به ستاد انتخابات وزارت کشور ارسال گردید.

وی در پایان اضافه کرد: در این دوره حتی یک مورد شکایت هم از سوی کاندیداها تسلیم ستاد انتخابات شهرستان نگردید که این مسأله بر برگزاری یک انتخابات سالم در شهرستان صحه گذاشت.

به گزارش ایسنا، 83 درصد از شهروندان آستارایی با حضور خود در پای صندوق های آرا در انتخابات اخیر مشارکت کردند و پس از شمارش آرا، ولی (حامد) داداشی از میان 15 داوطلب شهرستان راهی بهارستان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار