کد خبر: ۱۹۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 01 March 2016

در اقدامی متقابل تعدادی از هواداران این افراد که از پیروزی کاندیداهای مورد حمایت خود خوشحال بودند نیز با قربانی کردن گاو و گوسفند مقابل پای نماینده راه یافته به مجلس خشنودی خود را اعلام کردند.

روز گذشته چند شهر شرق گیلان واقع در حوزه انتخابیه رودسر و املش هم به دنبال اعلام پیروزی اسدالله عباسی شاهد چند گردهمایی بود.

تعدادی از هواداران عباسی که نماینده این شهر در مجلس هفتم و هشتم بود و مدتی هم به عنوان وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی دولت محمود احمدی‌نژاد فعالیت کرده بود بعد از پیروزی میلیمتری و با اختلاف ۱۵۱ رای بر محمد مهدی رهبری املشی، اقدام به ذبح گوسفند و چند گاو در نقاط مختلف کردند. اما جمعیت هیجان زده از ذبح گاو و اصطلاحا «ریختن خون» این حیوان مقابل پای نماینده پیروز راضی نشدند و در میان صدها نفر اعم از زن و کودک، با رفتاری خشونت آمیز حیوان را به جرثقیل بستند و برای مدت زمان طولانی در ارتفاع چند متری در معرض دید مردم گذاشتند.

در بعضی از تصاویر منتشر شده که مربوط به شهرهای املش،رودسر،واجارگاه و چابکسر است و عباسی هم در آن حضور دارد، سر گاو به طور نصف بریده شده و در بلندی در معرض دید افراد قرار داده شده است.

ستاد انتخاباتی این کاندیدا شعار ۱+۹ را برای خود برگزیده بود. آنها عباسی را کاندیدایی مقابل ۹ نفر که به زعم آنها مجموعا یک جریان بودند می دانستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار