کد خبر: ۱۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 05 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از شبستان، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز (16 فروردین) در دیدار کارکنان این دبیرخانه با دکتر بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در سال 93 به همت ائمه جماعات، مدیران و اعضای کانون های مساجد با همکاری شایسته مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ادارات تابعه در شهرستان ها برنامه های خوبی برگزار شد.

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس افزود: دبیرخانه کانون های مساجد در بحث تاسیس کانون ها در سال 93 توانست بیش از 24 کانون بیشتر از سهمیه اعلامی از ستاد عالی کانون های مساجد کشور را انجام دهد که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و ادارات تابعه شهرستان ها صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام نیازی با اشاره به اینکه در سال گذشته 81 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فارس تاسیس شد که فعالیت خود را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: هم اکنون یکهزار و 150 کانون تحت پوشش دبیرخانه کانون های مساجد فارس در مساجد استان فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: امید که در سال جدید نیز همانطور که مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کرده اند بتوانیم گام های موثری را در جهت تحقق منویات مدنظر معظم له برداریم و وظایفی که به عهده ماست را به خوبی انجام دهیم.

خاطرنشان می شود، در این دیدار به مناسبت آغاز سال جدید برگزار شد، دکتر بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز از برگزاری شایسته مراسم سالروز تاسیس کانون های مساجد 18 اسفند در شیراز قدردانی کرد و حضور شخصیت های ارزشمند، صمیمیت و همدلی، برنامه ریزی مناسب و برپایی مراسم در محیطی آرام را از خصوصیات این همایش برشمرد.

برچسب ها: کانون فرهنگی ، مساجد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار