کد خبر: ۱۸۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 26 February 2016


امروز مردم همیشه در صحنه استان البرز بار دیگر جلوه دیگری از حضور پرشور خود در عرصه سیاسی کشور را به نمایش گذاشتند و به دشمنان نشان دادند که یاوه‌گویی آنها تأثیری در روند برگزاری انتخابات نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: ملت ایران جلوه دیگری از حضور پرشور خود در عرصه سیاسی را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، خبرنگار فارس در استان البرز با حضور در سطح شهر حضور لحظه به لحظه مردم در استان البرز را بسیار چشمگیر توصیف کرده است.

مردم با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در افتخارات کشور به ثبت رسانده‌ و با این حضور مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زده‌اند.

مردم با حضور پرشور خود در این انتخابات مهر تأیید دیگری را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند و نشان دادند که همواره و همچنان پایبند این نظام و آرمان‌هایش هستند.

در این راستا خبرنگار کرج به جمع تعدادی از مردم در این استان رفت و حال و هوای آنها را از حضور در این انتخابات جویا شد.

مردم حضور در این انتخابات را مهمترین وظیفه خود در شرایط سیاسی امروز اعلام کردند و بیان داشتند: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود و ضربه زدن به این انقلاب از مدت‌ها قبل از برگزاری این انتخابات دسایسی را طرح‌ریزی کرده بودند و با هدف ضربه زدن به برگزاری این انتخابات تضعیف آن را در برنامه‌های خود قرار داده بودند.

حضور جمع کثیری از رأی اولی‌ها در انتخابات امروز نیز بسیار چشمگیر است و نوجوانان رأی اولی امروز با حضور در صفوف به هم فشرده این انتخابات، آرای خود را به صندوق‌های اخذ رأی انداختند.

رأی اولی‌ها نیز با تأکید بر اینکه نوجوانان رأی اولی نماینده‌ای را انتخاب خواهند کرد که اصلح باشد و بتواند مشکلات و خواسته‌های مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان را مرتفع کند،‌ از منتخبین این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستند تا چاره‌ای اساسی را برای شغل و تحصیل آنها داشته باشند.

براساس گزارش خبرنگار فارس، فرماندار کرج و رئیس حوزه انتخابیه کرج،‌ آسارا و اشتهارد نیز طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در کرج از پیش‌بینی 662 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرج، ‌فردیس، اشتهارد و آسارا خبر داد و ادامه داد: با تلاش‌های چند ماهه ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه کرج و هیئت‌های نظارت و اجرایی، مقدمات لازم برای برگزاری روزی باشکوه در مرکز استان البرز فراهم شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 14 هزار نفر از عوامل هیئت‌های اجرایی و نظارت، نیروی انتظامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتبط با ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه کرج برای برگزاری انتخابات در تلاش هستند.

فرماندار کرج تأکید کرد: از این تعداد بیش از 300 نفر در 3 ماه اخیر به طور دائم و شبانه‌روزی تلاش کرده و در ستاد انتخابات مستقر بودند.

معاون استاندار البرز گفت: تعداد صندوق‌های اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه بین دو تا چهار صندوق متغیر بوده و این امر بر اساس پیش‌بینی‌ها نسبت به جمعیت رای دهندگان انجام شده است، ضمن اینکه در صورت افزایش جمعیت در شعب، پیش‌بینی اعزام صندوق‌های سیار نیز انجام شده است.

ایرانی بیان داشت: در حال حاضر شرایط بسیار خوب، با نشاط و پرشوری در شهرستان کرج وجود دارد و حضور مردم ولایی و انقلابی این شهرستان هر لحظه در صفوف انتخابات بیشتر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار