کد خبر: ۱۸۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 26 February 2016
تابناک گیلان: فرماندار آستارا از تعیین 84 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: 16 شعبه سیار در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی آستارا ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سیروس شفقی دقایقی پیش در جریان بازدید میدانی از وضعیت شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان، اظهار کرد: امروز شاهد حضور پررنگ مردم آستارا در انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه مردم آستارا از نخستین ساعت روز انتخابات در صحنه حاضر شدند، افزود: با وجود اینکه ساعتی از اخذ رأی گذشته، می‌توان حضور حداکثری مردم را مشاهده کرد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه تا پایان وقت انتخابات مردم آستارا مشارکت حداکثری خود را به سرانجام خوبی می‌رسانند، تصریح کرد: حضور مردم آستارا برگ زرینی در تاریخ انتخابات این شهرستان مرزی است.

وی حضور مرزنشین‌های آستارا در پای صندوق‌های رأی را قابل توجه خواند و گفت: تمام مردم آستارا غیرتمندانه در انتخابات مشارکت کرده‌اند.

شفقی با تصریح بر اینکه تعامل خوبی بین عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات آستارا وجود دارد، خاطرنشان کرد: نمایندگان فرماندار، محافظان شعبه بازرسی، ناظران و... با آرامش و تعامل خوب در حال برگزاری انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات قانونمند در آستارا در حال انجام است، یادآور شد: مردم آستارا هم‌گام با کشور پای صندوق‌های رأی در حال انتخاب افراد شایسته و اصلح برای توسعه و آبادانی ایران عزیز هستند.

فرماندار آستارا از تعیین 84 شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: 43 شعبه اخذ رأی شهری و 41 شعبه روستایی است.

وی درباره تعیین شعبه برای مناطق کوهستانی آستارا یادآور شد: برای مناطق کوهستانی و صعب‌العبور آستارا 16 شعبه اخذ رأی سیار تعیین شده است.

به گزارش فارس، یک‌میلیون و 861 هزار و 370 نفر در گیلان واجدشرایط رأی دادن هستند که 78 هزار نفر برای نخستین بار رأی می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار