کد خبر: ۱۸۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰ 25 February 2016
تابناک گیلان: فرماندار آستارا از انصراف یک نفر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد.

سیروس شفقی شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: خلیل توشه با مراجعه به فرمانداری شهرستان آستارا، انصراف خود را از حضور در رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

وی افزود: با انصراف این فرد، تعداد نامزدهای باقی مانده در عرصه رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه، به 15 نفر رسید.

شفقی در ادامه با بیان اینکه 84 شعبه اخذ رای برای روز هفتم اسفندماه در شهرستان آستارا پیش بینی شده ، گفت: از این تعداد 61 شعبه در حوزه بخش مرکزی و 23 شعبه در حوزه بخش لوندویل در روز رای گیری فعال می شوند.

وی تعداد کل نیروهای دست اندرکار نظیر اعضای هیات اجرایی ، اعضای ستاد انتخابات فرمانداری ، نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای ، اعضای هیات بازرسی ، نیروهای پشتیبانی ، انتظامی و محافظان صندوق را یک هزار و 110 نفر عنوان کرد.
تا زمان حاضر در عرصه رقابت های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آستارا بهمن ابراهیمی جله کران ، کیوان اسدپور ، داریوش حشمت ، بختیار حیدرنیا ، ولی داداشی ، رضوان دریابیان ، حسین دهزادگان ، سخاوت سلیمان نژاد لمر ، میثم ضارب نیا ، مسعود طراری ، عسگر غنی ، سیروس فیاضی ، جلیل کریمی نژاد ، غلامرضا مرحبا و علیرضا نعمتی حضور دارند.
مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی از بامداد 29 بهمن ماه آغاز و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه ششم اسفندماه جاری یعنی تا 24 ساعت قبل از آغاز اخذ رأی، ادامه می یابد.
در حوزه انتخابیه شهرستان آستارا ، 61 هزار و 365 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا با دو بخش مرکزی و لوندویل، در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 15 نامزد برای کسب یک کرسی نمایندگی این شهرستان در خانه ملت، با هم رقابت می کنند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار