به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مهندس سعید آگشته شهردار لاهیجان در پیامی از شهروندان لاهیجان دعوت کرد در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضوری پر شور و آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشند.
کد خبر: ۱۸۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 24 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: شهردار لاهیجان از عموم مردم همیشه در صحنه برای حضور پر شور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مهندس سعید آگشته شهردار لاهیجان در پیامی از شهروندان لاهیجان دعوت کرد در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضوری پر شور و آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی  و خبرگان رهبری داشته باشند.

در پیام شهردار لاهیجان آمده است: انقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین رویدادهای تاریخ معاصر محسوب شده و امروز الگویی است تمام‌عیار که با صدور پیام‌های حیات‌بخش خود به اقصی نقاط جهان موجب شده تا بسیاری از ملت‌ها و جنبش‌های آزادی خواهانه در جهت مبارزه با نظام سلطه به این نهضت شکوهمند اقتدا کنند.








شور حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سبب ساز مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات است و ان شاء الله با حضور پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند، شاهد ظهور حماسه ای دیگر در راستای مشارکت اجتماعی، سیاسی و دینی ملت غیور ایران خواهیم بود.

بخش دیگری از پیام شهردار لاهیجان آمده است: شهروندان فهیم و همیشه در صحنه لاهیجان با گوش فرا دادن به منویات مقام معظم رهبری و با لحاظ نمودن معیارهای بیان شده از سوی ایشان برای انتخاب نمایندگان اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز هفتم اسفند به پای صندوق های رآی خواهند رفت.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
اقای شهردار محترم شهرستان لاهیجان سیعد اگشته سلام علیک ما به فرموده رهبر انقلاب ودعوت شما را لبیک گفته ودر انتخابات شرکت کردیم وخوشحالیم که انتخابات شهر ما به دوره دوم کشیده نشده است واقای نیک فر نمایند مردم لاهیجان سیاهکل رودبنه شدنند وامیدواریم که برای عمرا وابادنی شهر کوشا باشند وبا اینکه بدهی 32میلیاردی را برای شما واقای علی رضا گنجه ای وبرای مردم لاهیجان به ارث گذاشتند وحضرت عالی در مدت 10 ماه 9 میلیارد از بدهی شهرداری را دادید کمال تشکر را از حضرت عالی وهمکاران شهرداری لاهیجان ومخصوصن اقای علی رضای گنجه ای که به مدت 4سال با نیت پاک به مردم لاهیجان خدمت کردنند از همه شما تشکر را داریم اهلی خیابان شهدا لاهیجان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار