شهردار لاهیجان در گفت و گو با تابناک اظهار کرد ؛
به گزارش تابناک گیلان، در آخرین روزهای تبلیغات و در آستانه یکی از مهم ترین آزمون های تاریخ سیاسی اجتماعی کشور ، سراغ شهردار یکی از شهرهای شرق گیلانی رفته ایم که تب و تاب انتخابات در این شهر بسیار بالا گرفته است.
کد خبر: ۱۸۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 23 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: مجلس جایگاه بسیار مهمّی است؛ خانه ی ملت است؛ تجلّیگاه عزّت ملی ماست؛ می تواند عزّت اسلامی و عزّت ملی ما را به دنیا نشان دهد؛ تأمین کننده ی منافع عمومی است. با قوانین مجلس است که مسؤولان می توانند حرکت کنند و پیش بروند. مجلس می تواند حافظ امنیت ملی باشد؛ می تواند سدّ مستحکمی در برابر تعرّض دشمنان و طمع ورزی بیگانگان باشد.(رهبر معظم انقلاب)

به گزارش تابناک گیلان، در آخرین روزهای تبلیغات و در آستانه یکی از مهم ترین آزمون های تاریخ سیاسی اجتماعی کشور ، سراغ شهردار یکی از شهرهای شرق گیلانی رفته ایم که تب و تاب انتخابات در این شهر بسیار بالا گرفته است.

سعید آگشته در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: پیش بینی و تیزبینی رهبرمعظم انقلاب که امسال را سال دولت-ملت ، هم دلی و هم زبانی نام گذاری کردند در دوره پسابرجام و اوج مذاکرات هسته ای بیشتر نمود پیدا کرد که ثابت شد ، همه نیازمند یک وفاق ملی برای رسیدن به اهداف بزرگ در کشور هستیم.








شهردار لاهیجان تصریح کرد: در این دوره که رفع تحریم ها اتفاق افتاده نیاز داریم که تمام همت خود را برای خدمت بهتر به مردم به کار گیریم و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه همه جانبه در کشور به سرعت حرکت کنیم.


این کارشناس حوزه مسکن و شهرسازی افزود: امیدواریم در انتخابات پیش رو ، مردم ما با انتخاب افراد صالح ، کاربلد و توانمند در حوزه های مختلف راه را برای ادامه مسیر کشور فراهم کنند و من نیز به عنوان یک شهردار ، از مردم تقاضا دارم که حتما از نامزدهای انتخاباتی ، درخصوص راهکار های رشد و توسعه مسکن و ساخت و سازها ، برنامه بخواهند.


شهردار لاهیجان در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک که آیا تاکنون نامزدهای انتخاباتی در این شهر ، تقاضای استفاده از امکانات شهرداری را داشته اند یا خیر اظهار کرد: به اندازه کافی درگیر پروژه های مختلف شهری و اجرایی از جمله بلوار مطهری ، پیاده رو سازی ها ، پروژه های حاجی آباد و میدان ابریشم هستیم که دیگر به حاشیه ها نپردازیم و اصلا امکان این کار را نداشتیم و نداریم.


سعید آگشته در پایان خاطنشان کرد: آرزوی همه ما این است که باتوجه به رهنمودهای رهبر انقلاب ، مجلس دهم ، مجلسی پرتوان ، مقتدر و کارآمدی باشد که قطعا در بین گزینه های لاهیجان هم چنین افرادی هستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار