رئيس سازمان بسيج سازندگي آذربايجان شرقي:
در حين کار اشعار انقلابي و رحيه بخش با کار اجين شده بود و صلوات در وصف شهيدان، بخصوص شهداي دفاع از حرمين حضرت زينب (س) زمزمه مي شد.
کد خبر: ۱۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 04 April 2015

 رئيس سازمان بسيج سازندگي آذربايجان شرقي از بازسازي آرامگاه جرجيس پيامبر(ع) توسط گروه هاي جهادي خبر داد و گفت: در راستاي تدابير امام خامنه اي مبني بر تداوم حرکت هاي جهادي و نشر فرهنگ جهادو شهادت و خدمات رساني در فصل نوروز ، 250 نفر از جهادگران دانشجويي در قالب 14 گروه جهادي در نوروز 94 در عرصه هاي محروميت زدايي، خدمات رساني و اجراي پروژه هاي عمراني عام المنفعه در سطح استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ؛ سرهنگ سيد صفرقائمي افزود: با توجه به تاکيدات امام خامنه اي مبني بر توجه به مراکز فرهنگي، مساجد و قبور متبرکه، گروه هاي جهادي در شهرستان جلفا با توجه ارادت خاص اهالي محل به مکان هاي مقدس، اقدام به احداث مقبره جرجيس پيامبر(ع) نمودند، که در اين راستا با توجه به دور افتاده بودن مسير و عدم توان پيمانکاران و مسئولين شهرستاني، با حضور فعال جهادگران اين مقبره احداث گرديد و در جهت حمايت و پشتيباني از اين عزيزان برنامه بازديد از فعاليت گروه هاي جهادي با حضور سردار کريميان فرمانده سپاه عاشورا بازديد بعمل آمد.

در اين بازديد رئيس سازمان بسيج سازندگي آذربايجان شرقي با بيان اينکه گروه هاي جهادي با عشق و علاقه و روحيه ناب بسيجي در اين مناطق مشغول به فعاليت هستند، افزود: اين حضور تداعي گر اقدامات خالصانه بچه هاي جهادي در زمان جنگ تحميلي را در اذهان عمومي جامعه به تصوير مي کشد.

سرهنگ سيد صفر قائمي با بيان اينکه در گروه جهادي عماد مغنيه همه چيز برنامه ريزي شده بود، گفت: در حين کار اشعار انقلابي و رحيه بخش با کار اجين شده بود و صلوات در وصف شهيدان، بخصوص شهداي دفاع از حرمين حضرت زينب (س) زمزمه مي شد.

وي در ادامه با اشاره به شادماني فرمانده سپاه عاشورا در اولين برخورد از شور و حال اين جوانان در آن نقطه دور افتاده، يادآور شد: سردار کريميان با اشاره به مسئول صلوات گروه جهادي، گفتند: در زمان جنگ افرادي مانند شما بعد از چند ماه، خدائي و شهيد شدند.

رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه عاشورا اين حرکت گروه هاي جهادي را نشانه همدلي و همزباني دولت و ملت دانست و افزود: اين حضور در اصل گوشه اي از تفسير شعار سال محسوب ميشود، چرا که اين حرکت هاي جهادي متشکل از اقشار مردمي، در راستاي کمک به دولت در آبادي و سازندگي مناطق محروم کشور است.

سرهنگ سيد صفر قائمي در ادامه از اعزام 42 هزار نفر در قالب 121 گروه جهادي به مناطق محروم در سال 93 خبر داد گفت: گروه هاي جهادي در احداث و مرمت و بازسازي 42 مسجد در سال93 مشارکت داشتند.

آرامگاه جرجيس پيامبر(ع) اکنون در ايران (استان آذربايجان شرقي، شهرستان جلفا، روستاي دره شام ـ گلفرخ، کليد داغي) قرار دارد

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار