کد خبر: ۱۸۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 18 February 2016
تابناک گیلان: تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز (۲۹ بهمن) آغاز شد و نامزدهای انتخابات به مدت یک هفته به رقابت انتخاباتی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، از دقایق اولیه بامداد امروز، پنج شنبه(29 بهمن) تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

 

موج تبلیغات انتخاباتی از ساعت اولیه امروز تمام استان را فرا گرفت و همه کسانی که تائید شدند وارد کارزار تبلیغات شدند تا آراء مردم را به نفع خود در صندوق‌های اخذ رأی نظاره‌گر باشند.

 

کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از امروز به مدت یک هفته در ماراتنی سخت و نفس‌گیر فرصت دارند تا دیدگاه‌ها، نظرات و اهداف خود را برای مردم تبیین کنند و در این بین گروه‌های سیاسی نیز به دنبال سهم بیشتر در مجلس هستند.

 

کاندیداهای مجلس دهم باید در رقابتی توام با رعایت اخلاق انتخاباتی برای به دست آوردن بیشترین آرا و کسب کرسی مجلس تلاش کنند اما آنچه که باید مدنظر این افراد و هوادارنشان قرار گیرد رعایت اخلاق اسلامی توام با صداقت و امانت است تا مبادا با دادن وعده‌ایی دروغین و غیر منطقی یا تخریب چهره رقیب موجب بی‌اعتمادی مردم شوند که خسران بسیاری را برای  کشور به همراه خواهد داشت.

 

رئیس ستاد انتخابات استان نیز از همه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها خواست تا با توجه به  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات کنند.

 

وی همچنین استفاده از هر گونه پلاکارد، پوستر، دیوار نویسی و کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیاردر خارج از محیط سخنرانی و امثال آن باستثنای عکس برای تراکت و زندگی نامه و جزوه و همچنین سخنرانی وپرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان  را ممنوع اعلام کرد.

 

197 نفر در گیلان برای کسب 13 کرسی نمایندگی رقابت می‌کنند که 70 درصد بیشتر از دوره گذشته است.در این دوره از انتخابات 2 هزار و 508 شعبه اخذ رأی آراء یک میلیون و 861 هزار و 370 نفر واجد شرایط رأی دادن را جمع آوری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار