سر مربی ساپیا گفت: باید واقعیت را قبول کنیم که تیم ما خوب نبود و شهرداری بهتر از ما بازی کرد.
کد خبر: ۱۸۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 17 February 2016

به گزارش خبرگزاری فارس، سر مربی تیم والیبال سایپا بعد از شکست مقابل شهرداری ارومیه گفت: امید زیادی داشتیم که امروز آخرین مسابقه ما در لیگ امسال نباشد و وعده داده بودم که یکشنبه هفته آینده برای دیدار سوم مرحله پلی آف به ارومیه خواهیم رفت اما متاسفانه در عمل نتوانستیم برنامه های خود را اجرا کنیم.
وی درباره اعتراضش به عملکرد داور در طول مسابقه گفت: همه داوران ما خوب هستند. داور این مسابقه هم چند اشتباه داشت اما این اشتباهات تاثیری در نتیجه نداشت و عملکرد خودمان باعث شکست مقابل شهرداری ارومیه شد. باید واقعیت را قبول کنیم که تیم ما خوب نبود و شهرداری بهتر از ما بازی کرد.


شهنازی ادامه داد: باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که در لیگ به این سختی توانستند در رده ششم مرحله مقدماتی قرار بگیرند اما تیم بزرگی مانند کاله که ستاره های زیادی در اختیار داشت حذف شد. همین که تیم ما توانست در رده ششم قرار بگیرد کار بزرگی انجام داد. 11 مسابقه ما در مرحله مقدماتی پنج ست طول کشید و همین مسئله از نظر روانی فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد کرد.رتبه ششمی برای تیمی که یک ششم برخی تیم های دیگر هزینه کرده، عالی است.


وی درباره چند تغییر در ترکیب سایپا از ابتدای مسابقه امروز مقابل شهرداری ارومیه گفت: مجتبی قلی زاد در مسابقه قبلی با شهرداری ارومیه مصدوم شده بود و چون سلامتی بازیکنان نیز برای ما مهم است، او را به میدان نفرستادیم. سایر بازیکنان نیز به تناوب تغییر می کردند. از هیچکدام از بازیکنانم راضی نیستم چون در لیگ به این سختی توانستند رتبه خوبی به دست بیاورند. متاسفانه در مرحله پلی آف به شهرداری ارومیه برخورد کردیم که تیمی است که بازی ما به این تیم نمی خورد.
سر مربی سایپا درباره احتمال ادامه همکاری با سایپا در فصل آینده لیگ برتر والیبال گفت: این مسئله دست من نیست. می دانید که در کشور ما نمی توانیم اهداف بلند مدت داشته باشیم و برای آینده برنامه ریزی کنیم. من علاقه دارم با سایپا بازهم همکاری کنم زیرا باشگاهی ریشه دار و با سابقه است و مدیریت این باشگاه هم از این همکاری راضی هستند اما برخی اتفاقات که مخصوص والیبال ایران است شاید پیش بیاید که باعث شود دیگر در سایپا نمانم. برخی افراد هستند که به دنبال زمینه سازی برای حضور در سایپا هستند که شاید همین مسئله باعث جدایی من از این تیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار