آسمان این شهر ساحلی نیز با شراره های رنگین آتش بازی آراسته شد و اوقات پرشور و نشاط و مفرحی را در این شب برای مردم رقم زد.
کد خبر: ۱۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 02 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، شهرداری انزلی شب دوازدهم فروردین 1394 با برگزاری آیینی در حافظیه ( موزیک جیگا) این روز بزرگ و ماندگار تاریخ ایران را گرامی داشت .

جمع کثیری از مردم این شهر ساحلی با شرکت در این جشن بهاری بار دیگر بر حضور همیشه سبز خود در صحنه تاکید کردند.

گروه گیلاوند به سرپرستی استاد کنعانی و با صدای استاد حسین قوامی گوش جان حاضران را به آوای خوش موسیقی خود صفا بخشیدند.

آسمان این شهر ساحلی نیز با شراره های رنگین آتش بازی آراسته شد و اوقات پرشور و نشاط و مفرحی را در این شب برای مردم رقم زد.

مردم دلیر و دریادل انزلی در این سال که از سوی مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی نام گذاری شده، آمدند تا نشان دهند که همدل و همزبان در کنار دولت برای آبادانی و سربلندی هرچه بیشتر ایران خواهند کوشید .

آمدند تا بگویند همانگونه که رهبری تاکید کردند: برای تحقق شعار سال 94 یعنی دولت و ملت، همدلی و همزبانی، باید هر دو کفه این شعار یعنی ملت عزیز، بزرگ، شجاع، بصیر، دانا و با همت ایران و همچنین دولت خدمتگزار، به یکدیگر اعتماد و صمیمانه با هم همکاری کنند.

تائید کردند که طبق گفته رهبری : پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه ای و بین المللی، جهش های علمی به معنای واقعی، عدالت قضایی و اقتصادی و از همه مهمتر، ایمان و معنویت آرزوها و خواسته های بزرگی هستند که دست یافتنی است و خارج از ظرفیت عظیم ملت ایران و سیاست های نظام نیست .

آمدند تا این سخن رهبری را یاداور شوند که دولت، کارگزار ملت، و ملت کارفرمای دولت است، و هرچه همکاری دولت و ملت بیشتر باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت، بنابراین هم دولت باید واقعاً ملت را قبول داشته باشد و ارزش، اهمیت و توانایی های مردم را به درستی بپذیرد، و هم ملت باید به معنای واقعی کلمه به دولت اعتماد کند.

شهرستان ساحلی انزلی در کرانه دریای خزر با بهره مندی از بزرگترین و مجهزترین بندرگاه شمال کشور و ستاد ناوگان شمال، از موقعیت ویژه تجاری ، گردشگری و سایر زمینه ها برخوردار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار