لاریجانی
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه امروز سخنان مقام معظم رهبری دلِ قدرت‌های جهان را می‌لرزاند،‌ گفت:‌ کسانی که به مجلس خبرگان راه می‌یابند باید از ستون و خیمه انقلاب حفاظت کنند و دغدغه حفاظت از مقام معظم رهبری را داشته باشند.
کد خبر: ۱۷۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 11 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد‌جواد لاریجانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن میاندورود، اظهار داشت: دهه فجر و 22 بهمن  روز پیروزی حق بر باطل بود که باید قدردان این نعمت خداوند باشیم.

وی افزود: مازندران استانی شهیدپرور بوده که مردم  آن در تمام صحنه‌ها حضوری پر رنگ داشتند. خداوند نعمت پیروزی انقلاب اسلامی را به ما هدیه داده که باید به نعمتی که خدا داده است توجه  کنیم  و شاکر باشیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه تصریح کرد: در گذشته این کشور را سفرای کشورهای بیگانه و اجانب اداره می‌کردند اما به لطف خدا و با رهبری امام راحل این  انقلاب به  پیروزی رسید و اکنون کشور ایران یکی از قدرتمندترین و امن‌ترین کشور‌های منطقه و جهان است.

وی افزود: ایران اسلامی با بصیرت مردم  از کشور حاشیه‌ای به کشوری قدرتمند تبدیل شد و اکنون نیز با درایت مقام معظم رهبری عزت یافتیم و دشمن باید بداند در مقابل گردن‌کشان می‌ایستیم  و از اسلام  و رهبر حمایت می‌کنیم.

لاریجانی گفت: در هر جا از این کشور اگر نا‌امنی به وجود بیاید, سپاه، بسیج، نیروی انتظامی ناامنی را از بین می‌برند که باید قدر این سیستم و نظام را بدانیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه افزود: دشمن می‌خواهد با انواع دسیسه اسلام را خدشه‌دار کند باید پای دین خود محکم بایستیم و به وظایف خود به عنوان  یک مسلمان عمل کنیم.

وی گفت: مسائلی که در قرآن به آن اشاره شده بیش‌تر مسائل عمومی را مطرح می‌کند تا امور خصوصی، که باید مسال دینی را از علما بیاموزیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

لاریجانی افزود: امروز که عید ملی ماست مردم توفیقی پیدا کردند در این  عید حضور داشته باشند و مهم‌ترین عید ما انتخابات  7 اسفند بوده که باید از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاییم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: رهبر معظم انقلاب نقطه امید جهان اسلام بوده و امروز با سخنانشان مسلمانان را امیدوار می‌کنند و دل قدرت‌های جهان را می‌لرزاند.

وی افزود: باید بدانیم مجلس خبرگان رهبری نهادی است که از نائب بر حق امام زمان(عج) پاسداری و نگهبانی می‌کنند و کسانی که به مجلس خبرگان راه می‌یابند باید از ستون و خیمه  انقلاب حفاظت کنند و دغدغه حفاظت از مقام معظم رهبری را داشته باشند؛ افرادی که به مجلس خبرگان راه می یابند باید عالم به دین باشند، نهاد ولایت فقیه را بشناسند و به آن معتقد باشند.

لاریجانی گفت: امروز دشمن می‌خواهد این سدعظیم را بشکند و اعضای مجلس خبرگان باید از این سد حمایت کنند و پشتیبان آن باشند و مردم غیور ایران باید تحقیق کنند در انتخابات با بصیرت شرکت کرده و قدرتمندانه از نظام حمایت کنند.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار