نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت مردم ایران مهمترین پشتوانه کشور است.
کد خبر: ۱۷۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 11 February 2016
عزیز اکبریان در دقایق ابتدایی آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران حاضر شد.
وی اظهارداشت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که بر خلاف کشورهای مدعی دموکراسی، از حمایت واقعی مردم سود می‌برد.
وی افزود: مردم ما همواره حضوری آگاهانه و هوشمندانه در صحنه‌های مختلف دارند و هیچ زمانی دست از حمایت از نظام و انقلاب خود برنداشته و برنمی‌دارند.
این مسئول گفت: برخی از کشورهای مدعی دموکراسی و حمایت از حقوق مردم هرگز به اندازه نظام مقدس جمهوری اسلامی از حمایت‌های مردمی و اقشار مختلف جامعه برخوردار نیستند.
اکبریان با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی به ویژه استان البرز و شهرستان کرج در همین لحظات آغازین راهپیمایی امروز گفت: یکی از عوامل اصلی عزت و سربلندی و اقتدار ایران، وحدتی است که مردم ما با هم دارند و این وحدت مهمترین پشتوانه نظام ما است.
وی با تقدیر از مردم شهرستان کرج به دلیل حضور هوشمندانه و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال گفت: مردم کرج بار دیگر ولایت‌مداری و عشق و علاقه خود را به پیروی از ولایت و حرکت در مسیر شهدا و امام شهیدان به جهانیان نشان دادند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این مردم وظیفه خود را خوب می‌دانند و لازم است که مسئولان نیز بیش از گذشته در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار