تابناک بررسی می کند ؛
به گزارش تابناک گیلان، شهرداری لاهیجان و شورای این شهر ، روز گذشته مورد تفقد محمدعلی نجفی، استاندار گيلان و حجت شعبانپور ، معاون عمرانى وی در جریان بازديد از باغ نارنج و پل رزمندگان ، قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۷۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 08 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: این باغ در زمینی به مساحت هفه هزار متر مربع جهت افزایش سرانه فضای سبز شهری و استفاده شهروندان در نبش میدان کاشف احداث شده است.

به گزارش تابناک گیلان، شهرداری لاهیجان و شورای این شهر ، روز گذشته مورد تفقد محمدعلی نجفی ، استاندار گيلان و حجت شعبانپور ، معاون عمرانى وی در جریان بازديد از باغ نارنج و پل رزمندگان ، قرار گرفتند.



IMG_9035



ابراهیم مهربان در این خصوص اظهار کرد: استاندار گیلان به تعریف و تمجید از اين پروژه ها بخصوص باغ نارنج كه اين پروژه را در حد يك كار ملى ديده ، پرداخت و آمادگى خود را به جهت دعوت از وزراء به منظور بازديد از اين پروژه اعلام کرد.

سخنگوی شورای شهر لاهیجان تصریح کرد: خدا را شكر كرديم كه انتخاب شهردار فعلى از طرف شورا ، مديريت شهرى را به سمت هرچه علمى تر نمودن اين مهم (مديريت شهرى) نزديكتر کرد و بعد از يكسال از اين انتخاب ، شهر به سمت ايجاد پروژه هاى ماندگار و منطبق بر اصول شهرسازى رفته است.

عضو شورای شهر لاهیجان در پایان خاطر نشان کرد: افتتاح اين پارك در شرايطى كه هر روز شاهد از بين رفتن فضاهاى سبز هستیم ، ميتواند نقطه عطفى باشد و اين حركت با حمايت مردم و تا جایی ادامه خواهد داشت که در تمامى زمينه هاى شهرى موفق باشيم و امروز ديگر تاريخ مصرف شهر فروشى و پرداختن صرف به ويترين شهرى خيانتى نابخشودنى است و استفاده از تفكر و مديريت علمى هرچند غير بومى ميتواند در آينده اى نزديك زيبا شهرمان را زيباتر کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار