کد خبر: ۱۷۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 06 February 2016
سید کریم حسینی در گفتگو با رهیاب با اشاره به نقش رسانه‌ها در توسعه گفت: برخی از مدیران نالایق و ناکارآمد مدت‌ها در مسند می‌مانند و می‌بینیم که برخی از رسانه‌ها از عملکرد این مدیران حمایت می‌کنند، در واقع این موضوع نشأت گرفته از عمل نکردن رسانه‌ها به وظایف ذاتی خودشان است و یک فضای تجاری برای خود ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: موارد زیادی داشته‌ایم که وقتی خبر بر کناری یکی از مدیران مطرح می‌شود، به سمت برخی پایگاه‌های خبری می‌روند که به وظیفه رسانه‌ای خود عمل نمی‌کنند؛ این رسانه هم همه اخبار این مدیر را پوشش می‌دهند و سعی می‌کند که شخص مدیر را در جایگاه خود ابقا کند. وجود این مشکلات سبب مشخص شدن جای خالی رسانه‌های دلسوز در استان شد و بدون تعارف بگویم که خوشبختانه رهیاب توانسته این رسالت را تاکنون به خوبی حفظ کند و امیدوارم این مسیرصحیح را ادامه دهد.

فقط فضای بیلان کاری خوب است

معاون سابق استاندار خوزستان با بیان اینکه فضای ارائه بیلان کاری در خوزستان خوب است، عنوان کرد: وقتی اقدامات انجام شده، بر روی کاغذ مطرح شود می‌بینیم کارهایی انجام شده است اما وقتی به متن جامعه بر می‌گردیم می‌بینم که خلاف آنچه گفته شده وجود دارد.

حسینی با اشاره به مشکلات ساده اهواز که به معضل تبدیل شده‌اند، گفت: مسئله آب شرب در اهواز یکی از پیش پا افتاده‌ترین مسائل است اما این روزها عاملی برای بی اعتمادی مردم به نمایندگان مجلس و مسئولان استانی شده است.

وی با اشاره به بیکاری و راه رفع مشکلات در خوزستان اظهار داشت: نمی‌توانیم به جوانان این استان بگوئیم سهم شما در صنایع کم است و سهمیه اشتغال شما محدود، نمی‌توان به جوانان این استان گفت که نمی‌توان از اشتغال شما در بخش خصوصی حمایت کرد و در آخر به جوانان ساکن در پرآب ترین استان کشور بگوئیم، مشکل آب را نمی‌توانیم حل کنیم و کشاورزی را محدود کنید؛ مسئله آب کشاورزی در خوزستان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

معاون سابق استاندار خوزستان با مردود خواندن فتنه 88 و بی قانونی‌های رخ داده در آن سال، افزود: همه افرادی که به سمت فتنه 88 مایل هستند، در نزد مردم افراد مردودی محسوب می‌شوند و حمایت از جریان فتنه به منزله ضدیت با نظام اسلامی است.

تحسین اقدامات شورای نگهبان

وی درباره رد صلاحیت برخی از نامزدهای حضور در مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان عنوان کرد: دقت شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها قابل تحسین است چرا که دشمن در زمینه نفوذ به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز در حال تلاش است. شما ببینید کسانی که به شورای نگهبان هجمه کردند همان‌هایی هستند که برای نفوذ به مجلس هم اقداماتی انجام داده‌اند.

حسینی درباره اقتصاد مقاومتی و اقدامات انجام شده در این حوزه، بیان کرد: عزم و اراده کلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود دارد اما دولت تاکنون ورود خوبی به این موضوع نداشته است، در خوزستان هم برخی از کارهای انجام شده برخلاف اقتصاد مقاومتی است و باید دقت بیشتری در این حوزه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار