کارنامه یک ساله تابناک اصفهان-10 / دکتر محسن حاج کاظمیان "رییس دانشگاه انتخاب"
تابناک اصفهان: همزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت دکتر محسن حاج کاظمیان "رییس دانشگاه انتخاب" مشاهده می کنید.
کد خبر: ۱۷۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 02 February 2016

تابناک اصفهان: همزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت دکتر محسن حاج کاظمیان "رییس دانشگاه انتخاب" مشاهده می کنید:

از رسانه پیام رسان تا پیام رسانه

دکتر محسن حاج کاظمیان - یکی از رسالته ا و مسئولیت ها رسانه انتقال پیام های مورد نیاز به مخاطبان خود می باشد. رسا نه ها تلاش می کنند با قوت و قدرت در انجام این رسالت ذاتی، تمام تجربه و تخصص خودرا بکار گیری نمایند و از ابزارهای و فنون رسانه ای به نحو شایسته استفاده نمایند.

اما آنچه رسانه ها را در عصر حاضر از بقیه رسانه ها متمایز می کند، "پیام رسانه" است. شیوه پرداختن به موضوعات و پدیدهای اجتماعی، شیوه تعامل با مخاطبان، برقراری یک ارتباط دوجانبه همراه با اعتماد متقابل، نوع نگاه به انسان و ماهیت او، نقد پذیری، شیوه اولویت دادن به اخبار و پدیدها و رعایت اخلاق رسانه ای از جمله پیام هایی است که رسانه برای مخاطبان خود دارد.

این مفاهیم رسانه را در یک طیفی از "رسانه پیام رسان" تا "رسانه ای که پیام دارد" قرار می دهد. مخاطبان رسانه در عصر امروز که با حضور رسانه های متعدد روبرو هستند رسانه خود را انتخاب خواهند کرد. یقینا یکی از معیار های انتخاب رسانه فارغ از موضوعاتی که به ان پرداخته می شود پیام خود رسانه می باشد.

انها انتخاب می کنند چون پیام رسانه را مطبق بر فطرت ذاتی خود خواهند یافت، آنها انتخاب خواهند کرد چون نوع نگاه رسانه را به انسان را دریافت می کنند و آنها انتخاب می کنند چون ذاتا انتخاب گر آفریده شده اند. تابناک اصفهان در یک اقدام شایسته عملکرد یک ساله اش را به نقد و ارزیابی گذاشته و این همان نگاه فهیمانه ای است که یک رسانه می تواند برای مخاطبان خود داشته باشد. امید است دست آور این تعامل دو جانبه به افزایش کیفیت و تعالی پیامهای تابناک اصفهان منجر شود.



****

تابناک نصف جهان به عنوان دریچه ای نو برای مشاهده آخرین اخبار اصفهان و نیم دیگری از جهان منتظر انعکاس انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود در بخش "کارنامه یک ساله تابناک اصفهان"می باشد.

راه های برقراری ارتباط با تابناک اصفهان

ایمیل برای ارسال مطالب: isftabnak@gmail.com

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار