طرح ضربتی لایروبی و مبارزه با جانوران موذی از سوی شهرداری منطقه 3 در خیابان دکتر شریعتی اجرایی شد.
کد خبر: ۱۷۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 31 January 2016
داوود پورشیر رئیس اداره ساماندهی این منطقه  گفت: خیابان شریعتی محدوده ی خیابان شهید دستگردی  تا پل شهید صدر در طرح ضربتی لایروبی  و مبارزه با جانوران موذی پاکسازی و  طعمه گذاری شد.

پورشیر با اشاره به اینکه خیابان دکتر علی شریعتی یکی از خیابان‌های مهم و طولانی شهر تهران است که عملکردهای تجاری و خدماتی در طیف وسیعی از مقیاس محلی تا شهری را در خود جای داده‌است    خاطر نشان کرد  : به منظور مبارزه و جلوگیری از ازدیاد و تکثیر جانوران مضر شهری از جمله موش و در راستای تامین رفاه حال شهروندان کانون های آلوده شناسایی شده در خیابان شریعتی از ظفر تا پل صدر  طعمه گذاری شد.

وی افزود:  در این خیابان 20 نقطه ی  آلوده شناسایی و اطلاع رسانی ها و هشدار های  لازم به شهروندان از طریق نصب پلاکارد در نقاط پرتردد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه رعايت نكردن بهداشت عمومي، ريختن زباله در كنار انهار و ... از عوامل اصلي افزايش موش در سطح شهر تهران است تصریح کرد: در این عملیات حدود  1 کیلو و 700 گرم سم از نوع وکس و پلیت استفاده شده است که سم وکس توسط سیم مفتول از نهرهای عرضی نصب شد.

وي يادآور شد: با توجه به زاد و ولد زياد موش‌ها اگر شهروندان محيط مناسب براي رشد آنها فراهم نكنند با توجه به عمر كوتاه موش‌ها مي‌توان جلوي ازدياد آنها را در سطح شهر تهران گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار