کد خبر: ۱۷۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۷ 30 January 2016

نماینده مردم کرج ،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب ،دوران دفاع مقدس و تربیت نسل آینده ساز بی بدیل است.

به گزارش ایرنا،محمدجواد کولیوند روز پنج شنبه در همایش بزرگ زنو مشارکت های اجتماعی انقلاب که در سالن اجتماعات شهید بیات پژوهشگاه مواد وانرژی مشکین دشت فردیس افزود: بعد از جنگ تحمیلی و در عرصه زنده نگهداشتن یاد شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت نقش زنان منحصر به فرد است.

وی گفت: تاریخ گواه آن است که زنان هر کجا رسالتی را تشخیص می دادند که حضورشان واجب و بر عهده آنان است به صحنه می آمدند و گوشه گوشه صحنه های انقلاب اسلامی سرشار از ایثار و تلاش زنانی است که دوشادوش مردان حرکت کردند و چه بسیار مواردی حضور زنان بیشتر و پررنگ تر هم بوده است.

وی اظهار کرد: اهداف غربی ها این است که نقش زنان ایرانی را در خانواده کم رنگ کنند، اگر مراقب نباشیم در مجموعه خانواده که فضایی مودت،ایثار و گذشت از خانواده بیرون بیاید ممکن است که این نقش کم رنگ می شود.

وی ادامه داد: هدف غربی ها این است که بتوانند در کشور نفوذ کنند که تا نقش خانواده و دین اسلام را کاهش بدهندو اگر دین در خانواده کنار برود دشمن به خواسته های خود رسیده است.

کولیوند بیان کرد: بانوان ایرانی باید بتوانند در زندگی و تربیت فرزندان از حضرت فاطمه زهرا(س) وحضرت زینب(س) الگو بگیرند.

نماینده مردم کرج ،فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم امام و شهداء از ما راضی شوندباید رهرو راه آنان باشیم.

کولیوند افزود: یادوخاطره شهیدان و دلاورمردی های مردان و شیر زنان را باید گرامی بداریم.

وی اظهار کرد: مهمترین نقش تربیتی در خانواده ها بر عهده زنان است و آنان برای تسریع روند تغییر و تحقق هدف های توسعه پایدار، مسوولیت جدی و مهمی بر عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار