بسته خبرهای پلیس "تابناک ایلام"
دراستان ایلام پلیس دارای نقش تعیین کننده ای درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم می نماییم
کد خبر: ۱۶۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 21 January 2016
پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم:

دستگيري زوج فروشنده مواد مخدر درايوان

"-فرمانده انتظامي شهرستان "ايوان" در استان ایلام از دستگيري زوج جوان فروشنده مواد مخدر و کشف مقاديري مواد مخدرصنعتي از آن ها خبر داد.

سرهنگ"شهرام اميريان" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلا اين خبر اظهار داشت: درپي اطلاع مبني بر اينکه زوج جواني منزل مسکوني خود را به محل توزيع وفروش مواد مخدر صنعتي تبديل کرده ،موضوع بطور ويژه در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وي گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدربه همراه مأمورين پليس آگاهي در يک عمليات ضربتي وغافلگيرانه اين زوج را که قصد امحاء موادمخدر را داشت دستگير و مقدار قابل توجهي مواد مخدر صنعتي از وي کشف وضبط گرديد.

اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: متهم وهمسر وي با اطلاع از حضور ماموران از محل متواري که در يک عمليات موفق پليسي ديگر اين متهم نيزدستگير گرديد .

سرهنگ اميريان خاطر نشان کرد: اين زوج جوان خودروشخصي خود رابه آژانس مواد مخدر تبديل کرده ومواد را به درب منزل مصرف کننده گان برده و توزيع نموده اند.

وي خاطرنشان کرد پليس با قاطعيت تمام با هنجارشکنان ومخلان نظم وامنيت عمومي وسوداگران مرگ برخورد مي کند واجازه نخواهد داد که آسايش وآرامش راازمردم سلب نمايند وجوانان اين دياررا منحرف واسير مواد مخدر نمايند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان افزود: متاسفانه گرايش به مصرف مواد مخدر و تغيير از مواد مخدر سنتي به صنعتي و کاهش سن مصرف در بين جوانان ، خطر توسعه و فراگير شدن اين بلاي خانمان سوز را به يک حقيقت تلخ اجتماعي تبديل کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان تصريح کرد: دستگيري اين خانواده توزيع کننده مواد مخدرموجي از رضايت مندي اهالي محل را به دنبال داشت.

گفتني است: متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل محاکم قضايي شدند.

نيسان حامل قاچاق سوخت در شهرستان بدره توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان بدره در استان ايلام از توقيف يکدستگاه خودرو نيسان و کشف بيش از يک هزار ليتر گازوئيل قاچاق خبر داد.

سرهنگ"محمد محمدي"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت:ماموران پاسگاه پل تلخاب هنگام کنترل خودروهاي عبوري يکدستگاه خودرو نيسان را توقيف کردند.

وي افزود:پس از بازرسي خودرو نيسان يک هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف شد.

سرهنگ محمدي تصريح کرد:اين محموله قاچاق که از استان هاي همجوارتهيه شده بود با هوشياري ماموران کشف و خودرو به پايکينگ منقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بدره در پايان با اشاره به اينکه قاچاق کالا و ارز صدمات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور وارد مي کند گفت:پليس با مخلان نظم و امنيت و قاچاقچيان برخورد قاطع و قانوني خواهد داشت.

براي اعتراض به وضعيت جرايم رانندگي به پليس 10+ مراجعه کنيد

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام گفت:رانندگان در صورت ابهام در خصوص وضعيت جرايم رانندگي بايد اعتراض خود را به مراکز پليس10+ ارائه دهند.

سرهنگ "نوراله خادم " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر ،گفت: در اجراي ماده 5 قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي مصوب 8/12/1389 رانندگاني كه نسبت به صورت وضعيت جرائم و تخلفات رانندگي خود معترض باشند بجاي مراجعه به شوراي حل اختلاف بايستي برابر دستورالعملهاي صادره به مراکز پليس +10 مراجعه نمايد.

وي گفت: مالك در مرحله اول به مراكز خدمات الكترونيك (پليس +10) مراجعه و با ارائه مدارك شامل اصل كارت شناسايي و اصل سند مالكيت خودرو و كارت شناسايي معتبر مالك و يا وكيل قانوني وي اعتراض خود را مطرح و شماره پيگيري دريافت نمايد.

وي افزود: مركز پليس +10 در خواست را بصورت الكترونيكي به راهنمايي و رانندگي ناجا ارسال و پس از بررسي ظرف مدت 24 ساعت نتيجه را از طريق پيامك با شماره تلفن مندرج در فرم درخواست به متقاضي ابلاغ مي نمايند.

سرهنگ خادم بيان داشت: در صورتي كه متقاضي فاقد تلفن همراه باشد براي دريافت پاسخ به دفتر خدمات الكترونيك (پليس +10) مراجعه و با ارائه شماره پيگيري مندرج در رسيد پذيرش پاسخ خود را دريافت مي نمايد.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام تصريح کرد: چنانچه معترض پس از دريافت پاسخ اصرار بر رسيدگي مجدد داشته باشد مراتب به كاربر دفتر خدمات الكترونيك(پليس +10)اعلام وكاربر مربوطه مراتب اعتراض را در سامانه ثبت و با ارائه معرفي نامه معترض را به نزديكترين واحد رسيدگي به تخلفات رانندگي در سراسر كشور هدايت مي نمايد.واحد مذكور اعتراض متقاضي بررسي و قاضي مربوطه مبادرت به صدور راي مي نمايد كه راي صادره قطعي است.

سرهنگ خادم افزود:چنانچه فرد به قبض جريمه معترض باشد مي بايست در مهلت قانوني شصت روز از تاريخ مندرج در قبض جريمه و يا تاريخ ابلاغ شده در قبض جريمه اي كه به اطلاع متخلف مي رسدبا در دست داشتن اصل مدارك مالكيت خودرو وكارت شناسايي معتبر به واحدهاي اجرائيات پليس راهنمايي و رانندگي در سراسر كشور مراجعه و در خواست خود را تسليم مي نمايد، كارشناس واحد اجرائيات نيز ظرف مدت 24 ساعت نسبت به رسيدگي اعتراض اقدام ونتيجه را به معترض ابلاغ مي نمايد.

وي ادامه داد: در صورتي كه راننده اصرار به رسيدگي مجدد داشته باشد مراتب اعتراض وي با ارائه معرفي نامه از اجرائيات راهنمايي و رانندگي به واحد رسيدگي به اعتراضات تخلفات رانندگي ارجاع مي شود.واحد مذكور اعتراض متقاضي را بررسي وقاضي مربوطه مبادرت به صدور راي مي نمايدكه راي صادره قطعي است

در خاتمه سرهنگ خادم اظهار اميد واري كرد با اجراي قانون براي معدود رانندگان خطر آفرين بازدارندگي لازم ايجاد وسلامتي وآرامش را براي مردم استان فراهم گردد.

کاميون حامل 22 تن برنج قاچاق در چرداول توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول از کشف محموله کالاي قاچاق برنج به ارزش 220 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد..

سرهنگ"پرويز جعفري"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته مأموران ايست و بازرسي پل سيمره هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون مشکوک شدند، خودرو را مورد بازرسي قرار دادند.

وي افزود:مأموران در بازرسي از خودرو 22 تن برنج قاچاق که فاقد هرگونه اسناد گمرکي بود کشف کردند.

سرهنگ جعفري تصريح کرد: کارشناسان ارزش ريالي اين محموله قاچاق را 220 ميليون ريال برآورد کردند که بلافاصله با تشکيل پرونده،برنج هاي قاچاق کشف شده به گمرك استان تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول اظهار داشت:در اين زمينه يک دستگاه خودرو توقيف و متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

تصادف رانندگي در جاده دهلران 2 کشته بر جاي گذاشت

رئيس پليس راه ايلام گفت:تصادف رانندگي خودرو وانت پيکان و يک دستگاه موتورسيکلت در جاده دهلران دو کشته بر جاي گذاشت.

سرهنگ "محسن ناصري" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،اظهار داشت:اين حادثه رانندگي روز چهارشنبه و در کيلومتر 100 جاده ارتباطي دهلران به مهران ميان يکخودرو وانت پيکان و يک دستگاه موتورسيکلت روي داد.

وي گفت:در اين تصادف رانندگي، راکب و سرنشين موتورسيکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپردند.

رئيس پليس راه ايلام گفت:براساس تحقيقات اوليه کارشناسان پليس راه و بررسي هاي انجام شده علت اين حادثه انحراف به چپ وانت پيکان اعلام شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار