حجت‌الاسلام ‌گواهی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: اقتدار و بالندگی نظام ما در گرو ولایت فقیه است و اگر اقتدار ولی فقیه و این ارزش در نظام ما نبود، نظام ما دارای چنین جایگاهی در جهان نبود.
کد خبر: ۱۶۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 19 January 2016

 به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در آیین اربعین شهید عبدالرحیم فیروزآبادی از شهدای مدافع حرم نکا در مسجد مهرآباد نکا، اظهار کرد: شهدای ما نشان دادند که در باغ شهادت باز است و نه تنها در طول دوران دفاع مقدس، برای دفاع از خاک و میهن و ارزش‌ها قیام کردند، اکنون نیز برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) آماده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از قوی‌ترین و بنیادی‌ترین مباحث در اسلام، جهاد در راه خدا‌ست، افزود: اگر جهاد در راه خدا نبود، دامی برای اسلام وجود نداشت و جهاد در راه خدا موجب شد تا پایه‌های اسلام تقویت شود و اکنون اسلام و انقلاب اسلامی ایران در اوج بالندگی در جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) از شهدای مدافع حرم به عنوان پاسداران آل‌الله نام برد که با اطاعت‌پذیری از رهبری و در مسیر ولایت بودن به این جایگاه و شهادت در راه خدا نائل آمدند و با گذشتن از جان خود برای آل‌الله و آل‌الرسول به سوریه و عراق اعزام شدند تا ارزش‌های دینی برقرار باشد و پایدار بماند.

گواهی ادامه داد: شهدای مدافع حرم، تضمین‌کنندگان جبهه‌های مقاومت هستند و این شهادت توجیه شرعی، قانونی، عرفی و اسلامی دارد و باید بدانیم این شهدا که سال‌هاست منتظرند که به سوریه بروند معیار مادی ندارند بلکه برخی از جیب خودشان هزینه می‌کنند و برای دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) تلاش می‌کنند تا با حضور در سوریه از این حرم امن الهی ‌دفاع کنند.

وی گفت: بسیاری از رزمندگان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران، دیون و طلب دوران دفاع مقدس خود را نگرفتند و حتی پول خود را در مسیر رزمندگان بی‌بضاعت و سربازان نیازمند هزینه می‌کردند و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی را هیچ‌گاه با مادیات نمی‌سنجیدند و باید بدانیم که در طول دفاع مقدس ما، رزمنده‌ای از جبهه پول نیاورد و حساب سپرده‌ای نداشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به حضور تفنگ‌داران آمریکایی در آب‌های کشورمان و گروگان‌گیری توسط نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: اگر می‌بینید که سپاه ما مقتدرانه، نیروهای آمریکا را در آب‌های ما دستگیر و سپس آزاد می‌کند، می‌خواهد به آنان بفهماند که ما با چشمان تیزبین داریم که اگر کوچک‌ترین اشتباه در معادلات و مبادلات شما پیش آید، مقتدرانه دفاع می‌کنیم و آزادی این افراد نیز بیانگر اقتدار ما است.

این مسئول افزود: حرکت نیروی دریایی سپاه در روزهای اخیر در گروگان‌گیری نیروهای آمریکایی در آب‌های کشورمان کمتر از دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس نیست و همه این مسائل در گرو ولایت‌مداری و اطاعت از ولی‌فقیه در کشورمان است.

وی یادآور شد: در جبهه دیپلماسی نیز با انجام برجام و اتفاقات اخیر، زحمات فراوانی انجام شد اما زحمات و تلاش‌هایی که این عزیزان کشیدند باید زودتر از اینان نصیب حالمان می‌شد و اکنون نیز باید مراقب بازیگران سیاسی باشیم تا خدای ناکرده به بهانه امور اقتصادی در مسائل سیاسی وارد نشوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و رعایت مسائل مختلف در این زمینه، گفت: مردم مازندران هیچ‌گاه آشوب‌گر نظام نبودند و باید شکرگزار باشیم و در مجلس خبرگان رهبری نیز دارای شخصیت‌های برجسته بودیم و هستیم که باید با انتخاب اصلح، کمک‌کار نظام باشیم.

گواهی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به کسانی رای دهید که برای خود کیسه ندوخته باشد که در این صورت، یا زمین می‌خورند یا زمین می‌زنند و حیف است مازندران ولایت‌مدار که در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی بوده است، امروز از عقب‌ماندگی‌ها رنج ببرد و باید با دقت وارد شویم و همچنین با ولایت‌مداری در حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام گام برداریم.

شهید عبدالرحیم فیروزآبادی نخستین شهید مدافع حرم نکا، امسال هم‌زمان با ایام شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسد و هم‌زمان با 28 صفر پیکر پاک این شهید تشییع و در گلزار شهدای آبلوی نکا به خاک سپرده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار