تیم فوتبال خونه به خونه مازندران که از تیم های حاضر در لیگ دسته اول جام آزادگان و از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر است با جذب شش بازیکن از هم اکنون به دنبال پوشیدن ردای لیگ برتری است.
کد خبر: ۱۶۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 19 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، این تیم با پایان یافتن زمان نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل دوم موفق شد تا محمد غلامی و مرتضی منصوری را از استقلال اهواز، میرهانی هاشمی از تراکتورسازی تبریز، قاسم دهنوی بازیکن سابق صبای قم، سهیل هزار جریبی از راه آهن تهران ( به صورت قرضی) و ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس را جذب کند.

خونه به خونه در حالی عصر فردا در مسجد سلیمان میهمان حریف خوزستانی است که هر شش بازیکن لیگ برتری را به همراه دارد و با برد در این رقابت و کسب 39 امتیاز می تواند همچنان پس از 22 بازی لیگ دسته اول جام آزادگان به عنوان یکی از سه تیم مدعی صعود به رقابت های لیگ برتر باقی بماند.
سرپرست تیم خونه به خونه مازندران هدف از جذب این بازیکنان را حضور قوی تر در نیم فصل دوم رقابت ها و رسیدن به لیگ برتر رقابت های فوتبال دانست.
میرشاد ماجدی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : تیم خونه به خونه مازندران از مدعیان رسیدن به لیگ برتر فوتبال است و به همین دلیل به تجدید قوا برای نیم فصل دوم این رقابت ها نیاز دارد.
وی اضافه کرد : نیم فصل دوم رقابت های فوتبال دسته اول نسبت به نیم فصل اول سخت تر خواهد شد و تیم ها برای صعود به لیگ برتر و سقوط نکردن به دسته پایین تر بازیکنانی را به خدمت می گیرند تا بتوانند بازی بهتری ارائه دهند و ما نیز با موافقت کادر فنی موفق به جذب این بازیکنان شدیم.
استان مازندران دو تیم خونه به خونه و نساجی را در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان دارد.
خونه به خونه با 36 امتیاز هم اکنون در رده چهارم و نساجی مازندران با 29 امتیاز از 21 بازی در رده ششم جدول این رقابت ها قرار دارد. نساجی نیز برای نیم فصل دوم شش بازیکن از تیم های لیگ یکی جذب کرده است 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار