مدیر رسانه ای ملوان گفت: تمرینات از روز گذشته آغاز شده و امروز نیز این تمرینات در زمین حسن رود زیر نظر فیروز کریمی و سایر اعضای کادر فنی تا 12 فروردین ادامه دارد
کد خبر: ۱۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 25 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مدیر رسانه ای ملوان گفت: تمرینات از روز گذشته آغاز شده و امروز نیز این تمرینات در زمین حسن رود زیر نظر فیروز کریمی و سایر اعضای کادر فنی تا 12 فروردین ادامه دارد. 

دیده بان اظهار کرد: در صورت امکان با یک تیم دیدار دوستانه خواهیم داشت و روز 12 فروردین عازم کرج می شویم. 

وی افزود: طی هشت روز سه بازی حساس و سخت (14 فروردین برابر ساپیا در کرج ) ، (18 فروردین برابر پیکان در انزلی) و (22 فروردین با گسترش فولاد تبریز در شهر تبریز ) پیش رو داریم . 

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان این هفته تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذارند و برای هفته بعد کارهای تاکتیکی را جهت آمادگی بازی برابر سایپا مرور خواهند کرد. 

مدیر رسانه ای ملوان ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان در تمرین دیروز شرکت کردند و مصدوم و غایب نداشتیم . 

دیده بان یادآور شد: چند تن از اعضای تیم به همراه فیروز کریمی قبل از سال تحویل با حضور در مرقد مطهر آقا سید محمد نجفی ضمن غبارروبی مزار برای موفقیت تیم و شادی مردم در سال 94 دعا کردند. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان نیز در پیامی به مناسبت سال نو که در سایت رسمی این باشگاه درج شده، گفته است: در سالی که گذشت فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کردیم، فراز و فرودهایی که با یک دنیا درس و تجربه برایمان همراه بود، اما هرگز در مقابل ناملایمات تسلیم نشدیم، چراکه با توکل به خدا و حمایت های همه جانبه عاشقان ملوان می دانستیم که چنانچه به مو هم برسیم، اما هرگز گسسته نخواهیم شد . 

فیروز کریمی با اشاره به اینکه برنامه سه ساله باشگاه تدوین و بزودی اعلام خواهد شد، افزوده است: در این برنامه قهرمانی ملوان در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی تعریف شده و در تمامی رده ها برنامه های بسیاری را برای ارتقا سطح کیفی آنها در دست اقدام داریم. 

وی خاطرنشان کرده است: این همه موفقیت میسر نخواهد شد مگر با همدلی و همراهی تمامی آنهایی که قلبشان برای ملوان می تپد . 

تیم فوتبال ملوان هم اکنون با 24 امتیاز در جایگاه 14 جدول لیگ برتر قرار دارد و روز 14 فروردین ماه در کرج برابر سایپا قرار می گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار