روزنامه 19 دی(چاپ قم) در شماره روز یکشنبه، 27 دی ماه مطلبی با عنوان چطور 160 میلیارد تومان پرید؟ را در صفحه ورزشی منتشر کرده است.
کد خبر: ۱۶۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 17 January 2016
به گزارش تابناک قم، در این مطلب می خوانیم: دو سه روز پیش از قول مریم شفیعی مدیرعامل شرکت ایران نوین خبر آمده بود که اسپانسر سازمان لیگ نمی تواند هزینه های سازمان لیگ برتر را بدهد و به همین دلیل به نوعی اعلام انصراف کرده بودند.

همه اینها در حالی است که در چند وقت گذشته برخی رسانه ها خبر می دادند که شرکت ایران نوین نمی تواند به تعهداتش عمل کند و پول سازمان لیگ و باشگاهها را بدهد اما هم سازمان لیگ و هم این شرکت این خبرها را تکذیب می کرد.

در هر حال دیروز دوباره این خبر منتشر شد که اسپانسر سازمان لیگ رسما انصراف داده است. در این باره صادق درودگر مدیرعامل سابق باشگاه نساجی قائمشهر برای سایت نود ماجرایی را تعریف می کند که نشان می دهد سازمان لیگ به دست خودش یک اسپانسر 160 میلیارد تومانی دست به نقد را از دست داده است. درودگر که عصبانی هم بود گفت: اتفاقاتی که افتاده تاسف برانگیز است. من هر جا باشد شهادت می دهم که اسپانسری با نامه کتبی آمد و به من گفت که به سازمان لیگ بروم و با تاج صحبت کنم. آن زمان من مدیر عامل باشگاه نساجی قائمشهر بودم و البته به این دلیل پا پیش گذاشتم که همین اسپانسر گفت که حاضر است 20 درصد از قرارداد را به تیم های لیگ یکی بدهد.

وی ادامه داد: «نامه کتبی اش هم این بود که یکصد و شصت میلیارد می دهد. البته اول 20 میلیارد را نقد می دهد و الباقی در اقساط. به انداره کل قرارداد هم ضمانت نامه بانکی می داد. حتی گفت هر سال هم بیست درصد اضافه میدهد. سوال من این است که چرا ندادند؟ اصلا از همین ایران نوین ضمانت نامه بانکی گرفته اید؟ در مصاحبه که گفته بودند گرفته اند، خب اگر گرفته اند چرا ضمانت نامه را به اجرا نمی گذارند ؟ چرا حاتم بخشی می کنند ؟»

درودگر با اشاره به دیدارش با رئیس سازمان لیگ گفت: من نامه را به آقای تاج نشان دادم با آقایان ساکت و حمیسی هم صحبت کردم و جلسه برگزار کردیم ولی قرارداد منعقد نشد چون می گفتند ما با این شرکت قرارداد داریم . تاکید کردم که اینها ضمانت نامه دارند. گفتند از قبل قرارداد داریم. اصرار کردم که ضمانت نامه دارند؟ گفتند داریم. سال گذشته بیست و سه میلیارد را بخشیدند. چرا بخشیدند؟ چطور بخشیندند؟ آقای عابدینی می گویند امسال هم چهل میلیارد تومان را می خواهند تخفیف بگیرند . من نمی دانم منافع باشگاهها در فوتبال ایران کجا دیده می شود؟ چرا برخی مدیران اینطور برخورد می کنند؟ باشگاهها دارند در بی پولی دست و پا می زنند. همه در آستانه اعتصاب هستند.

از طرف دیگر من نمی دانم چرا کمیسیون اصل نود گزارشش را نمی دهد؟ بعضی دوستان همچنان در حال دفاع از استان و انگار وکیل مدافع آنها هستند. تا کی می خواهید چشمانتان را ببندید؟ یک بار در مجمع فوتبال را تضعیف کردید بس نیست؟ چهار سال فوتبال ایران را عقب راندید. کی در فوتبال ایران 23 میلیارد و 40 میلیارد مثل آب خوردن تخفیف داده می شده؟ روی وزارت ورزش و دستگاههای نظارتی باید حساب کنیم یا نه؟ بعضی ها واقعا از جان فوتبال وباشگاهها چه می خواهند؟ چقدر بدنبال نقش آفرینی های مضر هستند و با چه هدفی خدا می داند یک روز آنقدر انتقاد می کنند که در حد اتهام زدم پیش می روند و یک روز ماله به دست می گیرند و خرابی ها و ناپاکی ها را مخفی می کنند البته دستشان رو شده ولی باز هم ترک عادت نمی کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار