تابناک بررسی می کند ؛
تابناک گیلان: شکی نیست که انسان ها با هر سبقه ای از دانایی و درایت ، در هنگامه عمل از نقاط قوت وضعفی برخوردار باشند ،اما آن زمانی مروت ،مردانگی ، رسالت و هویت شخصیتی آشکار می شود که در بروز مشکلات، تیغ تیز نقد را از هوای نفس دور کنیم وزحمات خادمان نظام رابه دیده احترام بنگریم.
کد خبر: ۱۶۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 16 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: شکی نیست که انسان ها با هر سبقه ای از دانایی و درایت ، در هنگامه عمل از نقاط قوت وضعفی برخوردار باشند ،اما آن زمانی مروت ،مردانگی ، رسالت و هویت شخصیتی آشکار می شود که  در بروز مشکلات، تیغ تیز نقد را از هوای نفس دور کنیم وزحمات خادمان نظام رابه دیده احترام بنگریم.

به گزارش تابناک گیلان، در 37 سال حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار شخصیت ها علمی را دیده ایم که برغم اقبال مردمی حتی ریاست جمهور کشور شده اند ولی با کاستی های مدیریتی حتی جامعه را با بحران فزآینده اقتصادی و فرهنگی مواجه ساخته اند.

پس این امری طبیعی در مدیریت های کلان جامعه است با ضریب خطا و البته کمترین خطا به اداره امور پرداخته شود.

اینکه خداوند متعال بر قلم و آنچه نوشته می شود قسم یاد کرده مبین آن است که اگر نقدی را در ساختاری رصد کردیم ضمن احترام به مجموعه فعال در آن،از غرض ورزی و تهمت پرهیز کنیم.

نوشته اید که مدیرکل در انتصاب نیروهای اداری و هیات ها قومی و قبیله ای عمل کرده و رفقای گرمابه و گلستان را ترجیح داده است .

این یک سفسطه آشکار در بیان یک مشکل است که به دانش و تجربه و شناخت نفرات اشاره ای نکرده اید و از آن سو سفارش بزرگان دینی می باشد که از نزدیکان و کسان مورد وثوق در پیشبرد امور استفاده کنید،در ضمن تمامي اين افراد از قبل در هياتها وادارات شهرستانها مسوليت داشته اند وفرد جديدي اضافه نشده است!




از آن سو وقتی مدیر یک نشریه ای که خود چند ماه سرپرستی هیات والیبال را داشته و در این مدت بر تنگناهای ساختاری از نزدیک اشراف داشته  و در هدایت هیات با معضلات عدیده مواجه شده وحتي نتوانسته يك حساب بانكي براي آن هيات  افتتاح كند،چگونه می تواند در روزنامه تحت مدیریت خود ازاشکالاتی کلان بگوید که نیازمند همگرایی و وفاق مدیران است ؟

از طرفي اين اكاذيب ، تهمت ها و نظرات شخصي نگارنده، دقيقا در زماني رخ مي دهد كه چند روزي از ديدار جامعه ورزش با استاندار نمي گذرد  كه به گفته خود ايشان يكي از به يادماندني ترين نشستها بوده ودرآن بارها به عملكرد مجموعه تحت مديريت رهنما زبان تمجيد مي گشايد!

مگر مي شود مديري از بدنه استانداري بعداز تعريف و رضايت استاندار از عملكرد مديركل آن دولت و هياتهايي كه درآن نشست از استاندار تقدير كرده اند به شدت وناجوانمردانه بتازد ودر آستانه انتخابات به تشويش اذهان عمومي بپردازد؟! بله مي شود.

نبايد فراموش كرد كه اين مدير مياني استانداري دولت تدبير و اميد در دوران انتخابات رياست جمهوري در چند ستاد انتخابات از جناح هاي مختلف فعاليت سازنده داشته وبا روي كار آمد دولت دكتر روحاني، جهت خود را از چهار جهت اصلي به اين دولت عوض كرد و الان مديريت ورزش گيلان را به مديريت اين طرفي وآن طرفي ويا ‍ژله اي متهم مي كند!

دیگرفرافکنی آنکه اگر برخی سیاسی ها اکنون ردپای آنها در ورزش دیده می شود  ،بخشی از آن به اعمال نفوذ شماها بوده است ، چرا که ما در ابتدا با قدرت بر حذف سیاسیون پای فشردیم و مستندات رسانه ای هم موجود است اما بعد شما بوديد كه...

در اين ميان عملكرد شما نگارنده متن چه در حوزه ورزش (هيات نجات غريق و واليبال ) و چه در مديريت اموراجتماعي استانداري قابل نقد و بررسي فراوان است كه مي توان ايرادات فاحش وواقعي از آنها گرفته و البته آن هم برمي گردد به سابقه كم مديريتي شما.

ولي مردم ومسولان بدانند ، داستان اصلي اين است كه چون مديريت مجموعه ورزش وجوانان گيلان  تعارفي با هيچ فرد يا گروهي ندارد ومبناي آن برعملكرد افراداست و در اين خصوص با آنها برخورد كرده است(بركناري از هيات واليبال) ودرادامه خواسته هاي آنان را برآورده نكرده است(مخالفت با ورود در هيات ورزشي ديگر )، چنين تحليل هاي يكطرفه و مغرضانه اي مطرح شده است !


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار