رئیس اتاق بازرگانی مازندران:
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: بخش معدن در مازندران به علت نداشتن یک کمیته رایزنی با منابع طبیعی و محیط زیست مظلوم مانده و نتوانسته جایگاه خودش را پیدا کند.
کد خبر: ۱۶۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 12 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، عبدالله مهاجر دارابی در نشست اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به پیگیری مطالبات معدن‌کاران، گفت: باید مدیران در این راستا به پای کار بیایند تا بتوانیم این مشکلات را به درستی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه معدن مازندران و ظرفیت بالایی در سطح کشور دارد، افزود: مشکلات معدن در مازندران نیز نسبت به معدن‌کاران کشور بیش از همه است.

رییس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه قول می‌دهم همه مشکلات بخش خصوصی را بجد پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: برخی از موضوعات را قانون اجازه ورود نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه نماینده منابع طبیعی با معدن‌کاران همراه هستند، افزود: اتاق بازرگانی به عنوان متولی بخش خصوصی است ولی اگر کمیته‌ای را ایجاد کنیم تا مجموعه معدن بتوانند به صورت هفتگی جلساتی را داشته باشند تا موضوعات معدن‌کاران پیگیری شود.

مهاجر اظهار کرد: معدن به علت نداشتن یک کمیته رایزنی با منابع طبیعی و محیط زیست مظلوم مانده و نتوانسته جایگاه خودش را پیدا کند.

وی خطاب به مسئولان منابع طبیعی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا تخلفات انجام نشود واز تعدد شرکت های معدنی جلوگیری نکنیم و اگر مشکلاتی در معدنی هست تخلفات ریز را مدیریت شود و تخلفات را با تعطیل کردن مشکلات عدیده ایجاد می کند و نباید استان را به این سمت و سو ببریم.

مهاجر عنوان کرد: کار معدن نیاز به پیگیری بیشتری دارد و می توانیم با رفاقت موضوعات استان را پیگیری کنیم.

به گزارش ایسنا، نائب رییس انجمن و معدن خانه صنعت و معدن مازندران نیز در این نشست گفت: منابع طبیعی در واگذاری دستش بسته است و این واگذاری در ارتفاعات دچار اشکالات فنی است که امکان ندارد.

یدالله عبدی افزود: در بخش منابع طبیعی کارگروه تخصصیرا باید راه اندازی کنیم.

وی گفت: معدنکاران از نظر محیط زیست به سبب روشن بودن مواضع محیط زیست سرمایه‌گذار سردر گم نمی‌شود.

عبدی اظهار کرد: باید پرونده‌های معدن را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار