نماینده مردم رودسر و املش در گفت و گو با تابناک ؛
به گزارش تابناک گیلان ، نماینده مردم رودسر و املش تصریح کرد: رسانه های گروهی تنها به ما اطلاعات لازم برای زندگی در جامعه متجدّد را نمی دهند ، بلکه تعیین می کنند که جوامح چه آگاهی هایی را لازم است داشته باشند و چه چیزهایی ارزش است.
کد خبر: ۱۶۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 11 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: محمدمهدی رهبری املشی در خصوص آخرین تحولات انتخاباتی حوزه رودسر و املش ، ضمن گلایه از افزایش بی اخلاقی های اخیر اظهار کرد: حقیقت آن است که ما امروز دچار بی تربیتی گفتاری و رفتاری شده ایم و در کشوری که بنیانگذار آن، معلم اخلاق است و رهبر بزرگوارش از شاگردان آن سفر کرده به حساب می آید، این حجم از سخنان سخیف ، عجیب و دور از ذهن است.

به گزارش تابناک گیلان ، نماینده مردم رودسر و املش تصریح کرد: رسانه های گروهی تنها به ما اطلاعات لازم برای زندگی در جامعه متجدّد را نمی دهند ، بلکه تعیین می کنند که جوامح چه آگاهی هایی را لازم است داشته باشند و چه چیزهایی ارزش است.

رهبری افزود: لازمه این که مخاطبان از رسانه های گروهی به عنوان یک منبع آگاهی و آموزشی استفاده کنند ، این است که رسانه بر مجموعه ای از اصول و معیارهای ارزشی جامعه مبتنی باشد.



Image result for ‫رهبری املشی‬‎


نماینده ادوار مردم رودسر و املش با انتقاد از برخی گمانه زنی ها درباره کناره گیری و انصراف از انتخابات آتی اظهار داشت: هرگز به چنین موضوعی فکر نکرده ام و از اساس این گمانه زنی ها را بی اخلاقی میدانم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تا به امروز همواره سعی کرده ایم که حرمت همه را حفظ کنیم و در ادامه نیز چنین خواهد بود اما امیدوارم که بی اخلاقی های اخیر هدایت شده نباشد ؛  چراکه بنده کاری به نتایج تایید صلاحیت ها ندارم و تا آخر خواهم ماند.

رهبری در پایان اظهار کرد: همان اوایل با قهرمانی چابک صحبت هایی داشتم و همان موقع نیز به وی گفتم که با آمدنت به حوزه رودسر و املش مشکلی ندارم.

تابناک اضافه می کند ؛ باتوجه به شواهد موجود ، بیشترین فردی که از زمزمه کناره گیری رهبری املشی منتفع می شود ، قهرمانی چابک است و این موضوعی نیست که استاندار باهوش سابق گیلان از کنار آن به سادگی عبور کند.





اگرچه نمیتوان گروهی را مستقیما عامل گلایه های اخیر نماینده مردم رودسر و املش دانست اما با گذشت زمان بسیاری از ابهامات این روزهای این شهر ساحلی روشن خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دستگردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
آقای رهبری از این خانه ملت جه میخواهید شاید رکورددار نمایندگی مجلس باشید یکبار کلاهتان را قاضی کنید برای ملت که نه برای حوزه انتخابییه طی این سالهای طولانی چه کرده اید چهار سال با صم بکم در مجلس نشستن کدام راه حل برای مشکلات مملکت نه برای حوزه خودت ارائه کرده ای غیر از این بوده با تخصیص بودجه های عمرانی برای منطقه و انتقال آن تنها به املش به ایجاد نوعی تضادهایی در حوره روذسر دامن زده اید که بیشتر ریشه شوینیستی بی اساس داشته وشما با موج سواری برروی این تضادها بر سابقه نمایندگی خود افزوده اید و امروز از بی اخلاقی سخن میگویید میتوانستید با انتخاب مشی درست نه تنها مربی اخلاق حوزه خود بلکه چامعه باشید که نبودید و نشدید معجزه امامزاده را از چشم متولی میبینند این بی اخلاقیها حاصل رفتار شما ها متولیان جامعه بوده که وکالت سه نسل را عهده دار بوذه اید
فاعتبرو یا اولی الابصار
کارمند جهاد هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
ای مردم با سواد رودسر به قهرمانی رای بدهید اگر شهری اباد مخواهید به قهرمانی رای بدهید تا روستاهای شما اباد شود برای اینکه اقای قهرمانی زمانی استاندار بود پرونده سالمی دارد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
این بزرگوار که امروز نگران بی اخلاقی های حاکم بر جامعه است بایداز ایشان بپرسید کدام یک از کردار و منش شما با اصول وکالت از مردم سازگار بوده آیا زباله دان کردن رودسر برای املش و تخصیص همه بودجه های عمرانی منطقه برای آبادانی املش و پایمال کردن حقوق حوزههای دیگر و در پی آن برانگیختن واکنش آقای عباسی نماینده پیشین با در پیش گرفتن همین سیاست مبتکرانه شما در آبادانی تنها زادگاه خود چابکسر غیر از ادمه این سیاست بود که حضرتعالی بدعت گذاشتید و این ایجاد نفاق درحوزههای محدود جغرافیایی رودسر با کدامیک ار موازین شرعی و اخلاقی منطبق است تا جنابعالی با بهره گیری از این نفاق و فرصت خود را بعنوان نماینده بر مردم تحمیل کنید آیا اصول شرع چنین حکم میکند وآیا دریافت بیت المال را طی این مدت طولانی بعنوان دستمزد بر خود حلال میدانید والله اعلم
هر که اوبنهاد ناخوش سنتی سوی او نفرین رود هر ساعتی
حاجی اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
جناب آقای رهبری ضمن عرض ادب در خصوص ادعای دو نظر فوق جه پاسخی دارید همچنان در انتظار پاسخ مدلل شمائیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار