رئیس آموزش وپرورش شهرستان دهلران:
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دهلران گفت: کمبود ۶ مدرسه در شهرستان دهلران احساس می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 09 January 2016
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دهلران گفت: کمبود ۶ مدرسه در شهرستان دهلران احساس می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام؛عبدالکریم محمدی در حاشیه مجمع خیرین مدرسه‌ساز , اظهار داشت: نرخ باسوادی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 40 درصد بوده که در حال حاضر به نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی شرایط کشور از لحاظ باسوادی در حال پیشرفت خوبی است.
 
وی گفت: از جمله نیازهای گسترش سواد و آموزش وجود اماکن و فضاهای آموزشی است که این موضوع نیز اگرچه به همت دولت و نظام تا حدود زیادی مرتفع شده اما همچنان نیاز به رفع مشکلات برخی مناطق احساس می شود.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دهلران تصریح کرد: از جمله فرصت هایی که می توان از آن به خوبی استفاده کرد استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز است که در مناطق محروم و نیازمند کارهای بزرگی را انجام داده‌اند.
 
وی گفت: با توجه به وسعهت شهرستان دهلران و روستاهای متعددی که در حوزه این شهرستان قرار دارد هم اکنون نیاز به احداث 3 مدرسه در سطح شهر دهلران و 3 مدرسه در روستاهای آن کاملاً احساس می شود که امیدواریم خیرین مدرسه ساز در این منطقه اقدام به این کارخداپسندانه کنند.
 
وی افزود: در سال گذشته خیرین شهرستان 480 میلیون ریال تجهیزات مورد نیاز مدارس را تقبل کردند, ضمن اینکه مبلغ 300 میلیون ریال نیز به صورت کمک های نقدی جمع آوری شد.
 
محمدی اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان ایلام نیز تا کنون 12 واحد آموزشی این شهرستان را تعمیر کرده و 4 واحد آموزشی را نیز در دستور کار ساخت دارند./م



منبع:واحد مرکزی خبر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار