رئیس هیئت فوتبال مازندران از برگزاری بازی‌های نیم‌فصل دوم تیم صنعت ساری در استادیوم شهید متقی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ 26 December 2015
به گزارش تابناک مازندران،غلامرضا بهروان با اشاره به اینکه تیم صنعت امسال نتوانست امتیازات خوبی در لیگ کسب کند، گفت: نیم‌فصل دوم لیگ بازی‌های خانگی صنعت ساری در استادیوم شهید متقی برگزار می‌شود.

وی درباره هدف از برگزاری بازی‌های صنعت ساری در استادیوم شهید متقی، اظهار کرد: این استادیوم در مرکز شهر قرار دارد که می‌تواند با استقبال خوب تماشاگران برای تشویق بازیکنان صنعت ساری روبرو شود.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با بیان اینکه تماشاگران می‌توانند با تشویق خود روحیه به بازیکن ترزیق کنند، یادآور شد: استادیوم شهید متقی مشکلاتی برای میزبانی دارد که  این مشکلات جزیی با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و همچنین هیئت فوتبال برطرف می‌شود.

بهروان با بیان اینکه تیم صنعت امسال با مشکلات زیاد روانه لیگ شد، افزود: به خاطر مشکلاتی که از گذشته در این تیم وجود داشت، موفق نشد انتظارات مسئولان و علاقه‌مندان فوتبال مرکز استان را برآورده کند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای در تیم صنعت ساری حضور دارند، ادامه داد: جلسه‌ای به منظور رفع مشکلات این تیم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان انجام داده‌ایم تا هر چه سریع‌تر در نیم‌فصل دوم مشکلات این تیم برطرف شود.

وی در پایان گفت: تمام هدف ما رفع مشکلات تیم فوتبال صنعت است که امیدواریم با کسب نتایج مطلوب در نیم‌فصل دوم، ناکامی نیم فصل اول را جبران کند تا در لیگ ماندگار شود.

فارس

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار