مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی لارستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بروز سکته قلبی در افراد مسن، سقط‌جنین در زنان باردار، نابینایی و ناشنوایی و شوک‌های روانی خطرناک در کودکانی که به ناگاه در معرض انفجار مواد محترقه و صدای مهیب آن قرار می‌گیرند از عوارض غیرقابل‌جبران حوادث مربوط به چهارشنبه‌سوری است.
کد خبر: ۱۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ 17 March 2015

تابناک فارس:مسعود حاجی رجبی  به شهروندان توصیه کرد از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌بازی به‌‌ویژه در منزل، زیرزمین، محل کار و... جلوگیری کرده و از پرتاب مواد آتش‌زا مانند فشفشه و موشک بر روی درخت‌ها، بام و بالکن منازل که از عوامل عمده بروز آتش‌سوزی است خودداری کنید.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی لارستان با اشاره به اینکه، به‌طورکلی آمارهای سال گذشته نشان داده که نوجوانان و جوانان بیشترین گروه آسیب‌پذیر در چهارشنبه‌سوری هستند، تصریح کرد: هم‌وطنان می‌توانند در صورت مشاهده اتفاقات و شدت مصدومیت با اورژانس 115 تماس گیرند.

وی با اشاره به اینکه، مأموریت‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان در سال 93 تا پایان بهمن‌ماه 4 هزار و 100 مورد بوده است، گفت: از این تعداد 921 مورد تصادف و 355 مورد حادثه شامل انواع گزیدگی‌ها، گرمازدگی، سوختگی و غیره گزارش‌ شده است.

حاجی رجبی در پایان از آمادگی کامل اورژانس لارستان در استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و افزود: به دلیل ترافیک محور لارستان - بندرعباس کمپ نوروزی در هرمود عباسی مستقر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار