کد خبر: ۱۴۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 20 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: با آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ثبت نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اخبار مرتبط با این موضوع، در شماره امروز (یکشنبه) روزنامه های استان گیلان به صورت گسترده منتشر شده که نشان از تجلی شور انتخابات است.

* روزنامه معین
روزنامه معین در شماره امروز (یکشنبه بیست و نهم آذرماه) در سرمقاله خود با عنوان گام اول انتخابات و دلواپسی که باید باشیم نوشته است: دوستان و همراهان گفتمان اعتدال این روزها برای تداوم آنچه در مسیر عقلانیت اداره کشور و بهره گیری از ظرفیت های دل دادگان به توسعه کشور و نظام انجام داده اند، مسیر سختی را باید بیابند زیرا مخالفان این تفکر نشان داده اند که سرسختی های بیشتری دارند حتی اگر در اقلیت باشند.
آغاز نام نویسی از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دیگر خبر انتخاباتی روزنامه معین است که در آن به حوزه های انتخابیه و شرایط انتخاب شوندگان پرداخته است.

* روزنامه گیلان امروز
گیلان امروز نیز در مطلبی با عنوان چهره هایی که از شهرهای گیلان برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام کردند، نوشته است: کاندیدایی که در تهران ثبت نام کرده بود، نامزد انتخاباتی رودسر و املش از آب در آمد.
گیلان امروز در مطلب انتخاباتی دیگری نوشت: شمار داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در گیلان به شش نفر رسید.

* روزنامه های سوال جواب و خزر
سوال جواب و خزر، روزنامه های دیگری از گیلان هستند که در تازه ترین مطالب شماره های امروز خود به انتخابات پرداخته اند.
در روزنامه های یادشده به نقل از رئیس ستاد انتخابات گیلان آمده است: 29 کاندیدا از گیلان تا پایان وقت اداری دیروز (شنبه) برای مجلس دهم ثبت نام کردند.
محمد احمدی پور گفته است: بیشترین تعداد ثبت نام شدگان مربوط به سه حوزه انتخابیه آستارا، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود هر کدام با چهار داوطلب بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار