نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: كارهاي مناسبي در حوزه برق رساني به مسکن مهر در تويط دولت انجام شده و هیچ واحدی از پروژه مسکن مهر با مشکل زیرساختی به مردم تحویل داده نمی شود.
کد خبر: ۱۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ 16 March 2015
بازدید نماينده وزير نيرو از پروژه های برق استان
به گزارش تابناک یزد، محمد رضا امیرکمالی در جمع مديران عامل شركت هاي صنعت آب و برق پس از بازديد از چند طرح مسكن مهر عنوان كرد: 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور با تکمیل زیرساخت های آب، برق و فاضلاب با تعامل خوب وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی در سال 93 به بهره برداری رسيده است.
وی یادآور شد: تاکنون 140هزار واحد در کشور به بهره برداری رسیده است و امیدواریم در سال آینده مابقی واحدها نيز به بهره برداری برسد.
 محمدرضا صحتي ، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در حاشيه بازديد نماينده وزير نيرو در مسكن مهر گفت : افزون بر 13هزار هشتصد پروژه مسكن مهر در استان يزد وجود دارد كه 85 درصد آن تكميل شده است.
 وي با بيان اينكه تاكنون يكصد و 20 ميليارد ريال براي تامين برق اين پروژه ها هزينه شده است، افزود: براي تكميل پروژه هاي برق رساني باقي مانده،  افزون بر 46 هزارميليون ريال ديگر اعتبار هزينه لازم است.
 صحتي يادآور شد: از تعداد يازده  هزار  و 613  قرارداد تامين انشعاب ، بالغ بر 10 هزار و دويست و هفتاد و چهار انشعاب خريداري شده برق دار و به مجموعه مشتركين برق افزوده شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای،  اين مقام مسئول در صنعت برق توسعه 53 هزار متري شبكه فشار متوسط و نصب 121 دستگاه پست هوايي در اين پروژه ها را متذكر شد.
 شايان ذكر است نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر از پست فوق توزيع 63 كيلوولتي آزادگان و مدرس نيز بازديد كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار