عضو هیات مدیره اتحادیه شیشه‌بران ساری با بیان اینکه در مازندران کارخانه تولید شیشه صنعتی و خانگی وجود ندارد، گفت: غالب شیشه های مورد نیاز بازار ساری از کارخانه‎های فلوت گروه صنعتی کاوه، کارخانه‎های تولیدی ساوه و گرگان تهیه و تأمین می‎شود.
کد خبر: ۱۴۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 14 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، غلام‎حسین فلاح اظهار کرد: سابقه اتحادیه شیشه‌بران مرکز مازندران به بیش از سه دهه قبل و به سال 1356 برمی‌گردد.

وی افزود: در حال حاضر 100 واحد کسبی با پروانه 10 ساله، 12 پرونده در دست اقدام و 20 واحد کسبی غیرمجاز (فاقد پروانه کسب) در ساری مشغول فعالیت هستند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه شیشه‌بران ساری با بیان اینکه تداخل صنفی چندین اتحادیه‌ها در مرکز مازندران موجب مشکلات فراوان و همچنین کسادی بازار شیشه‌برها در این شهرستان شده است، تصریح کرد: قاب‌سازها، آلومینیوم‌کاران و نجارها غالب واحدهای صنفی هستند که با نصب شیشه، کارهای تولیدی رسته صنفی خود، با ارتکاب تخلف تداخل صنفی، موجب کسادی بازار شیشه‌بران شده‌اند.

وی با بیان اینکه این مسئله را بارها و بارها با مراجع ذیربط در میان گذاشته‌ایم اما پاسخ قانع‌کننده و چاره‌سازی دریافت نکردیم، تصریح کرد: هفته گذشته از سوی اعضای هیات مدیره تصمیم گرفته شد تا با تنظیم و ارسال نامه‌ای به اتاق اصناف، در این‌باره تکلیف ما مشخص شود که امیدواریم با پیگیری‌های این اتحادیه و توجه اتاق اصناف، شاهد حل این مشکل چندین‌ساله باشیم.

فلاح خاطرنشان کرد: اعضای اتحادیه شیشه‌بران ساری تاکنون به هیچ وجه مرتکب تخلف تداخل صنفی با هیچ صنفی نشده اما در مقابل واحدهای صنفی متعددی در رسته‌های گوناگون، با ارتکاب تداخل صنفی، ضمن کساد کردن بازار، امان آنها را نیز بریده‌اند.

عضو هیات مدیره اتحادیه شیشه‌بران ساری با بیان اینکه در مازندران کارخانه تولید شیشه صنعتی و خانگی وجود ندارد، اضافه کرد: غالب شیشه‌های مورد نیاز بازار ساری از کارخانه‌های فلوت گروه صنعتی کاوه، کارخانه‌های تولیدی ساوه و گرگان تهیه و تأمین می‌شود.

اتحادیه شیشه‌بران ساری در خیابان امیرمازندرانی، مقابل بیمارستان سابق بنیاد شهید، ساختمان امیر، طبقه دوم واقع شده است.
مازند اصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار