شهردار تبریز در ملاقات خداحافظی سرکنسول ترکیه در تبریز؛
شهردار تبریز در پایان ماموریت سرکنسول ترکیه در تبریز، با وی دیدار کرد.
کد خبر: ۱۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 14 December 2015

به گزارش تابناک تبریز از روابط عمومی شهرداری تبریز، دکتر صادق نجفی در این دیدار، ضمن قدردانی از زحمات سه ساله گوون بگچ در تبریز، تلاش های صورت گرفته را در توسعه مناسبات حوزه مدیریت شهری ایران و ترکیه موثر و کارساز عنوان کرد.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: روابط برادرانه و صمیمی شهرهای دو کشور، بدون این‌که با تغییر مسئولیت‌های دیپلماتیک افت کند، کماکان می‌توانند تداوم داشته باشد.

وی با بیان این‌که تبریز بر لزوم بهره‌گیری از تجارب مدیریت شهری کشورهای همسایه تاکید دارد، اظهار داشت: در این میان، شهرهای ترکیه با توجه به اشتراکات مذهبی و فرهنگی، همواره از فرصت‌های توسعه دیپلماسی شهری است.

گوون بگچ سرکنسول ترکیه در تبریز نیز با تقدیر از همراهی شهردار تبریز در اجرای مسئولیت دیپلماتیک خود در تبریز گفت: حضور در تبریز، یک ماموریت خاطرانگیز و یک تجربه ارزشمند برای اینجانب بود.

وی اضافه کرد: تبریز در پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی دارد و تجربه‌های مدیریتی این شهر، قطعاً می‌تواند در خدمت توسعه دیپلماسی این شهر باشد.

شهردار تبریز در پایان این دیدار، با اهدای لوح نفیس منقش به عمارت شهرداری تبریز، از زحمات گوون بگچ قدردانی کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
جناب نجفی بی اهمیت به وضعیت سیاسی و امنیتی کشور و منطقه دیدار انجام میدهید و خودتان را تام الاختیار برای هرگونه تقدیر و تشکر میدانید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
یک بادیه چی نباید خارج از اختیارات دیدار و تشریفات بین المللی انجام دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :