کد خبر: ۱۴۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 13 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

عضو فراکسیون رهروان از امضای نامه‌ای با مضمون مخالفت با تصویب یک فوریتی و مسکوت ماندن طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تکمیلی و آموزش عالی خبر داد.

ابوذر ندیمی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز صبح فراکسیون متبوع خود اظهار کرد: نامه مسکوت ماندن طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تکمیلی و آموزش عالی به امضای 70 نفر از نمایندگان در این جلسه رسید.

وی تصریح کرد: اعضا در جلسه امروز صبح فراکسیون رهروان به اتفاق مخالف تصویب یک‌فوریتی این طرح در صحن بودند و تقاضای خارج کردن آن را و همچنین مسکوت گذاشتنش را مورد بررسی و تائید قرار دادند.

نماینده لاهیجان و سیاهکل تاکید کرد: موضوع بیماری آنفلوآنزا و گزارش جلسات کمیسیون بهداشت و درمان و همچنین تیم اعزامی در این رابطه به استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ندیمی بیان داشت: اجرای قانون در رابطه با ترکیب هیئت‌های اجرایی نیز در جلسه امروز صبح بررسی شد و ظاهرا در برخی از استانها از لحاظ ترکیبی فرمانداران به عنوان عامل پیشنهاد دهنده مسئولیت‌ها را به اشخاص حقوقی دیگری می‌سپارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطرنشان کرد: موضوع تند بودن و طولانی شدن فرآیند برنامه و بودجه موضوع دیگری بود که تقاضای بررسی آن در دستور قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار