هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور با ابلاغ رسمی به استانداری و هیئت نظارت بر انتخابات مازندران رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۴۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 13 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، جلسات و انتصابات هیئتهای اجرایی و برگزاری انتخابات در مازندران هر روز در حال برگزاری است و در آخرین انتصاب  رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان انتخاب شد.
در حکم سید سلمان سامانی رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور آمده است: به استناد ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 76 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و در اجرای حکم شماره 98333 مورخ 27/7/1394 مقام عالی وزارت ، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رئیس هیأت بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مازندران منصوب می نمایم.
انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شرایطی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود که سرنوشت هر دو این انتخابات در آینده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور اهمیت فراوانی دارد.
دو گروه سیاسی اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در ماه ها و سالهای گذشته پس از انتخابات 92 تلاشهای بیشتری برای حضور در انتخابات پیش رو دارند اما در طرف دیگر خبرهای زیادی از ائتلاف اصولگرایان و رسیدن به لیست مشترک استانی شنیده نمیشود.
اصولگرایان بیشتر بر روی تک مهره های خود بسیار امید دارند اما گروه موسوم به احمدینژادی ها با وجود برگزاری جلسات در مازندران هنوز مورد اقبال مردم قرار نگرفته اند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار