رییس اداره سوخت سردشت گفت: مقدار 250 هزار لیتر سوخت نفت سفید در فروشندگی ها به صورت ذخیره شده وجود دارد که به ازای هر مشترک مقدار 40 لیتر سوخت واگذار می شود و همچنین مقدار 140 هزار لیتر بنزین نیز در جایگاه ها ذخیره شده اند.
کد خبر: ۱۴۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 08 December 2015
 
به گزارش تابناک آذربایجان غربی , محمود تیردادی در این باره  اظهار کرد: طبق برنامه ریزی کمیسیون بحران شهرستان مقدار 250 هزار لیتر سوخت نفت سفید به صورت ذخیره در فروشندگی های شهری و حومه شهرستان وجود دارند.
وی با اشاره به قطع موقتی گاز و توزیع نفت سفید در داخل شهر سردشت گفت: با توجه به شرایط پیش آمده امروز دوشنبه (16آذر) داخل شهر سردشت به هشت بلوک تقسیم بندی شده و سوخت رسانی به هر بلوک به یک فروشندگی و وانت های نفتکش آن فروشندگی واگذار و برنامه ریزی شده است.
رییس اداره سوخت سردشت تصریح کرد: در این راستا تعداد 17 وانت تویوتا f3 در شهر سردشت به صورت گردشی اقدام به توزیع نفت سفید بر اساس آخرین قبض گاز می کنند.
تیردادی خاطر نشان کرد: به هر مشترک گاز مقدار 40 لیتر سوخت نفت سفید داده می شود و احتمال می رود تا آخر امشب مقدار 50 هزار لیتر در بین شهروندان توزیع شود.
وی از ذخیره 140 هزار لیتر بنزین در جایگاه ها خبر داد و افزود: به صورت اضطراری برای جایگاه سوخت معروفزاده در شهر سردشت مقدار 80 هزار لیتر سوخت درخواست شده بود که آن را دریافت کردیم و لازم به ذکر است که از قبل نیز مقدار 60 هزار لیتر بنزین به صورت ذخیره شده در جایگاه های قلته، ربط و فروشندگی محور شلماش وجود داشت.
رییس اداره سوخت سردشت با توجه به هماهنگی های صورت گرفته تقدیر و تشکر خود را از مدیر و معاونت شرکت توزیع نفت و فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب، رییس کمیته بحران و فرمانداری سردشت، معاونت فرمانداری و کارکنان شرکت نفت سردشت به عمل آورد.

منبع : بلفت سردشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار