کد خبر: ۱۴۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 07 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

گیلنا نوشت: دکتر حسین متقی طلب بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی انزلی با تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: ۱۶ آذر ثمره قیام خونین دانشجویان در مقابله با پروژه "نفوذ” آمریکا و انگلیس در ایران است.

وی با بیان اینکه ۱۶آذر سرآغاز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس است، افزود: جنبش دانشجویی با بصیرت و تیزبینی خط نفوذ آمریکا و انگلیس را در آذر ۳۲ شناسایی و با آن مقابله کرد.

استاد دانشگاه های گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ، گفت: دانشجویان مومن و انقلابی باید در این راستا به عنوان افسران جنگ نرم نقش آفرینی کنند.


۱۶  آذر آغاز مقابله با طرح”نفوذ” دشمن است/واکنش تند به لغو یک همایش


متقی طلب، تکریم دانشجویان را پاسداشت آینده سازان کشور دانست، تصریح کرد: دانشجویان در حوادث تاریخی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی نیز یکی دیگر از مهمترین افتخارات جنبش دانشجویی بیدار و آگاه است.

وی با بیان اینکه محیط دانشگاهها محیط پرورش رویش های انقلاب اسلامی است، افزود: جلوگیری از برگزاری مراسم در دانشگاهها با حضور نخبگان انقلابی و دارای کارنامه درخشان در دفاع از ارزشهای اسلامی کاری غیرحرفه ای و به دور از تعقل گرایی است.

متقی طلب ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی نشان میدهد که مطالبه امام خامنه ای از دانشجویان و دانشگاهیان چیست؟ و نباید اجازه داد که همایشهای دانشگاهی به نفع احزاب یا جریان خاص سیاسی مصادره شود یا اینکه همایش جوانان مومن و انقلابی در دانشگاه که دارای مجوز قانونی است به یکباره لغو شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار