رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی:
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: دانشجویان باید در آستانه انتخابات با شور وشعف حاضر شوند و به دشمنان اجازه ندهند تا آب را گل آلود کنند و همچنین ضروری است دانشجویان نگذارند افراد مشروط و رفوزه شده در نظام، به مجلس راه یابند.
کد خبر: ۱۴۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 07 December 2015
به گزارش  تابناک تبریز، محمدعلی حسین پور فیضی در مراسم بزرگداشت 16آذر روز دانشجو در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: دانشجویان در طول تاریخ همیشه زبان به اعتراض حق گشوده اند، دانشجویان همواره بیدارند و کسی نمی تواند در برابر آنان، دوستان نظام اسلامی را دشمن جلوه دهد.

وی با بیان اینکه دانشجو وظیفه دارد با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن باشد، افزود: کسانی که در برابر نقدهایی که از سوی دانشجویان انجام می گیرد، گلوله در مقابلشان می گیرند، بدانند که همیشه برای ماندن در قدرت، باید از دانشجویان بترسند.

وی دانشجو را چشم بیدار جامعه عنوان کرد و ادامه داد: کسانی که در کشور افراط و تفریط می کنند و با اعمال غلط خود ایران اسلامی را به سمت رسیدن به بن بست هدایت می کنند، از نظر سیاسی سخت در اشتباه هستند؛ چرا که دانشجویان به عنوان زبان گویای جامعه تمام ناهنجاری ها را بیان می کنند.

پورفیضی تاکید کرد: دستبند را باید به دست کسانی زد که با کج اندیشی در جایگاهی قرار گرفته اند که لایق آن نیستند، اما دانشجویان چهره از نقاب آنان برداشته و آنان را به جامعه معرفی می کنند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اظهار کرد: کسانی که در آستانه انتخابات برای راه یافتن به مجلس میلیاردها تومان پول خرج می کنند، دانشجویان باید چهره از نقاب این افراد بردارند و اجازه ندهند عده ای معلوم الحال که در گذشته امتحان خود را پس داده اند، به مجلس راه یابند.

وی افزود: بابک زنجانی راننده فرد یا افرادی سیاسی بود که گند به جامعه زدند و ما تا ابد آنان را به خاطر ضربه ای که به کشور زدند نخواهیم بخشید.

وی تاکید کرد: تشکل های دانشجویی و به خصوص تشکل انجمن اسلامی قبل و بعد از انقلاب اسلامی چراغ راه ملت بوده اند؛ بنابراین باید به تشکل ها اجازه دهیم تا دغدغه های خود را مطرح کنند.

بر اساس این گزارش از دانشجویان نمونه و برتر دانشگاه تبریز با حضور رئیس این دانشگاه تجلیل به عمل آمد./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :