مربی خونه به خونه طبق بند 9 ماده 65 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.
کد خبر: ۱۴۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 05 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مسابقات دسته یک فوتبال کشور دوم آذرماه جاری در حالی با برتری یک بر صفر نماینده مازندران و برخی حواشی همراه بود که با این وجود پس از گذشت 12 روز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز رای دیدار دو تیم خونه به خونه بابل و پاس همدان را صادر کرد و در این رای آمده است:"مسابقه تیم های خونه به خونه بابل و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار شد که محمدرضا مولایی، مربی تیم خونه به خونه تخلفاتی مبنی بر دخالت در بازی، حمله ور شدن به بازیکن تیم مقابل و فحاشی به آنان و همچنین رفتار زننده با نیروی انتظامی پس از پایان مسابقه را مرتکب شد.
وی طبق بند 9 ماده 65 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است."
باشگاه خونه به خونه یکی از تیمهای خصوصی مازندران در رشته های ورزشی مختلف مانند کشتی و فوتبال که با نتایج خوب خود یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر است.
تیم خونه به خونه یکی از نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور است که در پایان هفته هفدهم با 8 برد 6 مساوی و 3 باخت در مجموع با 30 امتیاز در ردوه سوم جدول 20 تیمی قرار دارد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار