کمپین برند شهری رشت با عنوان« می رشت » با هدف تقویت مشارکت اجتماعی شهروندان ، آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل ، فاطمه قديمي حرفه مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري رشت در اين خصوص اظهار داشت : كمپين برند شهر رشت تحت عنوان «مي رشت» با تلاش گروه باز آفريني شهري در حالي آغاز به فعاليت كرد كه ضمن ترغيب و تشويق شهروندان به مشاركت در باز آفريني شهر رشت به معرفي اين برند در سطح محلي ، ملي و منطقهاي بپردازد.
وي افزود : اين كمپين در ۹ گام تدوين شده و طي ۹ هفته به اجرا در مي آيد ؛ اين گام ها همسو با برنامههاي رويداد بازآفريني شهر طراحي شده و در صدد است كه با ايجاد همبستگي و تقويت حس تعلق به شهر و مشاركت اجتماعي و هويت شهر نشيني در شهروندان رشت به معرفي اين رويداد در قالب انجام پروژه هاي بزرگ شهري پرداخته و همچنان كه چگونگي و ضرورت انجام پروژه ها را در نوسازي كالبدي براي شهروندان ملموس ميكند ، اهميت و نقش آنان را در به ثمر رساندن طرح و نوسازي اجتماعي به اثبات برساند.
مدير روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري رشت با اشاره به اينكه محور فعاليت هاي شهرداري رشت در سه سطح اعتماد بخشي ، برند سازي و جذب سرمايه گذاري برنامه ريزي شده است ياد آور شد : اعتماد سازي در سطح محلات ، برند سازي با تاكيد بر فرصت هاي منحصر به فرد شهر رشت از در سطح ملي و بين المللي و سرمايه گذاري با جلب اعتماد عمومي و استفاده از برند شهري در سطوح ملي و بين المللي مي تواند محقق شود .
وي افزود : برندينگ شهري به فعاليتهايي اشاره دارد كه اهداف آن تبديل يك موقعيت مكاني به مقصد انتخاب براي حضور گردشگر و سرمايه گذار براي بازديد است ؛ در اين راستا انتخاب عنوان «مي رشت» به مثابهي برند شهري گام نخست در اعتلاي اين هدف محسوب ميشود.
فاطمه قديمي خاطر نشان كرد : در كمپين «مي رشت» بر وجه مميزه هاي شهر رشت و محلات اين شهر نسبت به شهرهاي ديگر و همچنين برجسته سازي فرصت هاي اين شهر با تقويت هويت شهري و حس تعلق به شهر رشت تاكيد شده است.
وي در پايان خاطر نشان كرد : اميد است همه مسوولين و شهروندان ، مجموعه مديريت شهري را در انجام اين مهم ياري رسانند .