رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: فردی که از یک تولیدکننده فرش 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در این استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 30 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی افزود: به دنبال شکایت یکی از تولیدکنندگان فرش ابریشم در قم، مبنی بر اینکه از سوی فردی مورد کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی قرار گرفته، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی، متهم پس از شناسایی تولید کننده فرش ابریشم با طرح ریزی قبلی و انجام مانور متقلبانه به عنوان خریدار با وی وارد معامله شد.

وی افزود: این فرد با جلب اعتماد تولید کننده فرش، 10 قطعه فرش نفیس را بدون پرداخت وجه و با دادن وعده های واهی تصاحب کرد و پس از مدتی، قصد متواری شدن داشت که با اقدام به موقع ماموران شناسایی و دستگیر شد. 

کرمی گفت: متهم در تحقیقات به صراحت به جرم خود اعتراف کرد و پس از تفهیم اتهام توسط مقام قضایی استان، با قرار قانونی مناسب راهی زندان شد. 

وی با بیان اینکه معمولا کلاهبرداران پس از چندین بار خرید کالا به نحوی سعی در اعتماد سازی دارند، به فروشندگان هشدار داد: نسبت به این مساله اهتمام ویژه ای داشته باشند و معاملاتشان را با اطمینان کامل از طرف مقابل انجام دهند تا شرایطی برای سوءاستفاده به وجود نیاید. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار