معاون سياسي امنيتي هرمزگان گفت: با اشاره به فرارسيدن 16آذر(روز دانشجو) ،اين روز را نماد استكبارستيزي جوانان ايران اسلامي دانست.
کد خبر: ۱۳۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 30 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اكرمي در نشست با روساي دانشگاهها ضمن تسليت ايام اربعين حسيني گفت: بزرگترين درس قيام عاشورائي امام حسين(ع) مقابله با ظلم،استبداد و زورگويي است.
 
وي با اشاره به فرارسيدن روز 16آذر و ارتباط با آن با قيام امام حسين(ع) افزود: جوانان ايران اسلامي با تاسي از قيام امام حسين به مبارزه با استكبار برخواستند و توانستند ريشه آن را كه به دست ايادي غرب در كشور آبياري شده بود بخشكانند.
 
اكرمي خاطر نشان كرد: بايد ياد و خاطره اين حركت انقلابي جوانان در ذهن مردم زنده نگه داشته شود.
 
وي با تاكيد بر برگزاري باشكوه روز دانشجو خاطرنشان كرد: اين روز متعلق به دانشجويان است و بايد به آنها اجازه داد با ايده هاي نوع و خلاقيت خود اين مراسم را برگزار كنند.
 
اين مقام مسئول ادامه داد: روسا و متوليان فرهنگي دانشگاهها ضمن پرهيز از سخنراني هاي كليشه اي پاي درد و دل دانشجويان بنشينند و نيازهاي آنها را در حد توان و بضاعت خود بطرف کنند.
 
اكرمي در پايان با اشاره به تقارن روز دانشجو با ماه صفر و ايام حزن و اندوه شهادت امام حسين(ع) ،خواستار برگزاري جشن ها و مراسمات اين روز در هفته بعد از ماه صفر شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار