فاتحی:
تابناک: مدیر امور برق غرب شهرستان اصفهان با بیان اینکه بافت فرسوده یکی از معضلات امور برق این منطقه است، گفت: ۴۰۰ میلیون تومان برای لوازم اندازه‌گیری و بهینه‌سازی کنتورهای این منطقه هزینه شده است.
کد خبر: ۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 28 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علیرضا فاتحی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح پرو‍ژه‌های امور برق غرب شهرستان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امور برق غرب شهرستان اصفهان ۱۰۳ هزار مشترک خانگی، صنعتی و تجاری دیماندی و غیر دیماندی دارد و در ۹ ماهه گذشته سه هزار و ۲۰۰ فروش انشعاب داشته است.

وی با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر توسط امور برق غرب اصفهان، افزود: به مناسبت این ایام از ۲۶ پرو‍ژه کوچک و بزرگ برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بهره برداری می شود.

مدیر امور برق غرب شهرستان اصفهان با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۴۵۰ واحد مسکونی از نعمت برق بهره‌ مند می شوند، اضافه کرد: همچنین به مناسبت این ایام فرخنده نزدیک به ۱۰ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال به تامین برق مشترکان جدید اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: همچنین استفاده از لامپ‌های پربازده و کم مصرف به منظور روشنایی معابر در این امور از جمله اولویت‌ های امور برق منطقه غرب است و به منظور کاهش تلفات و افزایش ایمنی شهروندان روشنایی معابر در خیابان جدید الاحداث سردار حجازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه به منظور افزایش روشنایی معابر قرار است یک هزار چراغ پر مصرف به لامپ‌های روشنایی «ال ای دی» تبدیل شود، اضافه کرد: همچنین در ایام دهه فجر ۱۰ دستگاه پست و ترانسفورماتورهای هوایی و دو دستگاه پست و ترانسفورماتور زمینی در مدار قرار می‌ گیرد و با اقدامات لازم در تصحیح شبکه های برق در برخی خیابانها ارتقای کیفیت توان این شبکه ها را شاهد خواهیم بود.

فاتحی با اشاره به اینکه امور برق غرب شهرستان اصفهان در محدوده شهرداری های یک، دو، هشت، ۹ و ۱۱ قرار دارد، ابراز داشت: ۵۳۸ پست هوایی و ۱۰۰ پست زمینی، ۲۴۰ کیلومتر شبکه هوایی و فشار متوسط، ۷۰ کیلومتر فشار متوسط زمینی و ۷۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در محدوده امور برق غرب شهرستان اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده یکی از معضلات امور برق این منطقه است، گفت: ۴۰۰ میلیون تومان برای لوازم اندازه گیری و بهینه سازی کنتورها و افزایش قدرت مشترکین این منطقه هزینه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار