کد خبر: ۱۳۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 27 November 2015

به گزارش تابناک تبریز، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد میزبانی تراکتورسازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار کرد: طبق بند ۶ ماده ۵ دستورالعمل برگزاری مسابقات جام حذفی، اگر تیمی در دو بازی پشت سر هم میهمان یا میزبان باشد، در بازی بعدی نیازی به قرعه‌کشی نیست.

 

وی افزود: تیمی که بیشترین میهمانی را دارد میزبان و تیمی که بیشترین میزبانی را دارد میهمان می‌شود. تیم تراکتورسازی به دلیل اینکه در دو بازی قبل خود میهمان بوده است بازی مرحله نیمه‌نهایی در برابر استقلال تهران را میزبان خواهد بود.

 

گفتنی است؛ تمرین امروز سرخ پوشان تراکتورسازی در حالی از ساعت 12 و 30 عصر امروز در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار شد که قبل از شروع تمرین تونی اولیویرا دقایقی با تراکتورسازان به بحث و گفت‌وگو پرداخت.


وی در صحبت‌هایش با بازیکنان یکدلی و اتحاد را رمز موفقیت دانست و از آن‌ها خواست برای موفقیت تیمشان تمامی تلاش خود را بکار گیرند.


پس ‌از آن، بازیکنان به رهبری محمد ایران پوریان به گرم کردن پرداختند و سپس کار با توپ در دستور کار آن‌ها قرار گرفت که قادر رحیم زاده و علی‌رضا پژمان به همراه آنتونیو و رودولفو عملکرد آن‌ها را زیر ذره‌بین قراردادند و دروازه‌بانان تیم نیز زیر نظر جرج لوئیز به تمرین پرداختند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار