کد خبر: ۱۳۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 26 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

شهردار لاهيجان و مديركل صدا و سيماي مركز گيلان با هم ديدار كردند.

تابناک گیلان: سعيد آگشته شهردار لاهيجان در ديدار با علي طلوعي مديركل جديد صدا و سيماي مركز گيلان ضمن تبريك انتصاب مدير جديد مركز گيلان گفت: لاهيجان به عنوان نگين و پيشاني استان گيلان داراي پتانسيل هاي بسياري براي پوشش در برنامه هاي مختلف رسانه ملي مي باشد.

وي اضافه كرد: لاهيجان به عنوان يكي از ۱۴ شهر نمونه گردشگري كشور با دارا بودن تاريخي كهن و جاذبه هاي فراوان گردشگري، مذهبي و تاريخي همه ساله ميزبان ميليون ها مسافر در طول سال است و خدمات رساني شهرداري لاهيجان براي جلب رضايت شهروندان و مسافران افزون تر از ساير شهرها مي باشد.




شهردار لاهيجان افزود: تيم مديريت شهري لاهيجان هدف خود را بر مبناي توزيع متوازن عمران و آباداني در همه نقاط شهر تدوين كرده و هم اكنون بزرگترين درياچه مصنوعي استان گيلان در حاجی آباد لاهيجان در حال ساخت مي باشد كه مباحثي همچون احداث هتل و سرمايه گذاري در آن ديده شده است و تيم مديريت شهري به دنبال ايجاد قطب جديد گردشگري در لاهيجان و استان گيلان مي باشد.

آگشته از آمادگي شهرداري لاهيجان براي همكاري با صدا و سيماي مركز گيلان خبر داد و اظهار كرد: آماده همكاري با صدا و سيما هستيم و مي خواهيم لاهيجان را بيشتر از قبل در سطح كشور و دنيا معرفي كنيم تا گردشگران داخلي و خارجي با اين شهر زيبا بيشتر آشنا شوند و ضمن معرفي لاهیجان، سهم بيشتري از سرمايه گذاري را جذب كنيم.

علي طلوعي مدير كل صدا وسيماي مركز گيلان هم ضمن اشاره به ويژگي هاي شهر لاهيجان خواستار تعامل شهرداري لاهيجان با صدا و سيماي استان شد و افزود: به منظور تعامل افزون تر آماده امضاي نامه  همكاري بين صدا وسيماي مركز گيلان و شهرداري لاهيجان براي فرهنگ سازي مسائل مختلف شهري و معرفي جاذبه ها و فرصت هاي شهر لاهيجان می باشیم.

وي افزود: نگاه ما به استان گيلان، نگاه برندسازي است و مي خواهيم تمام استان برند شود و لازمه آن اين است كه رسانه ها بيشتر در اين زمينه فعاليت كنند تا قابليت ها و استعداد هاي استان گيلان را رسانه اي كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار