در حرم مطهر رضوی:
همزمان با هفته بسیج، آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن قرارگاه پدافند هوایی ارتش خاتم النبیاء(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 25 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، همزمان با هفته بسیج، باحضور حافظان و قاریان ممتاز قرارگاه پدافند هوایی ارتش خاتم النبیاء(ص)، آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن ارتش در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، یکی از قاریان برجسته کشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد و در ادامه ارتشیان حاضر در برنامه به صورت دسته جمعی صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را زمزمه کردند.

بر اساس این گزارش امیرعبدالله رشادی؛ فرمانده پدافند هوایی ارتش در شمال شرق كشور، ضمن خوش آمدگویی به حافظان و قاریان قرآنی ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سال، برنامه های قرآنی متعددی را برگزار می کند که این مهم نشان از مانوس بودن نظامیان ارتش با قرآن دارد.

وی ضمن تشکر از آستان قدس رضوی برای همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: از دیگر افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که اکنون قرارگاه پدافند هوایی ارتش خاتم النبیاء(ص) سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآنی خود را برگزار می کند در حالی که قبل از انقلاب امکان برگزاری این مهم وجود نداشت.

همچنین در ادامه این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سیدی؛ ریاست عقیدتی سیاسی پدافند شمال شرق کشور درباره معارف قرآنی و ضرورت توجه به قرآن سخنرانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار