فرماندار املش خبر داد:
کشیک نانوایی ها، تعمیرگاه ها، واحدهای بهداشت و درمان و داروخانه ها، جایگاه های عرضه سوخت و خودپرداز بانک ها، اکیپ های امدادی و انتظامی مشخص شده تا خدمات شایسته ای به مهمانان و مسافران نوروزی ارائه شود.
کد خبر: ۱۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ 13 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، فرماندار املش از آماده سازی 24 واحد آموزشی، 24مکان اقامتی و 17 کمپ اقامتی در این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

مهدی جعفری عصر پنجشنبه در آخرین نشست اعضاء ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان بیان داشت: کشیک نانوایی ها، تعمیرگاه ها، واحدهای بهداشت و درمان و داروخانه ها، جایگاه های عرضه سوخت و خودپرداز بانک ها، اکیپ های امدادی و انتظامی مشخص شده تا خدمات شایسته ای به مهمانان و مسافران نوروزی ارائه شود.

وی با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال ادامه داد: مردم املش از فرهنگ بالایی برخوردارند و نوجوانان و جوانان این شهرستان با درک و آگاهی کامل از عواقب ناشی از اقدامات خطرآفرین، در کنار خانواده های خویش این روز را سپری می کنند.

جعفری اضافه کرد: باید مراقبت لازم انجام شود تا از برجا ماندن زباله در مناطق گردشگری و تفریحی جلوگیری شود.

املش در شرق استان گیلان واقع شده و با وجود باغات زیبای چای و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا دارای جاذبه توریستی بوده و قلعه میل امام در دهستان سمام بخش رانکوه املش ، قلعه شاه نشین گورج مربوط به دوران پس از اسلام است در بخش رانکوه روستای گورج و تالاب زربیجار از جمله اماکن گردشگری این شهرستان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار