کد خبر: ۱۳۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 23 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: ۸۶ فعال زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی انزلی در نامه ای سرگشاده از بیانات ارزشمند امام جمعه انزلی در خصوص وضعیت نامناسب زیست محیطی و تذکرات ایشان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های نماز جمعهذ این هفته بندرانزلی با بیان اینکه متاسفانه در انزلی نسبت به محیط زیست کم توجهی هایی شده که کماکان نیز ادامه دارد تصریح کرد: علیرغم تلاش های مسئولان مربوطه، باز هم عده ای سوء استفاده می کنند .

وی با تاکید براینکه مسئولان همه دستگاه ها می بایست در انجام وظایف نظارتی محیط زیست به این اداره کمک کنند افزود: نهادهای نظارتی اعم از آبفا، منابع طبیعی، دستگاه قضایی و حتی عموم مردم می بایست نسبت به حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن فعالیت داشته باشند.

دکتر حسین متقی طلب پژوهشگر و فعال زیست محیطی گیلان در جمع تعدادی از دانشجویان دانشگاههای انزلی با تقدیر از سخنان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: ۸۶ فعال زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی انزلی در نامه ای سرگشاده از بیانات ارزشمند امام جمعه انزلی در خصوص وضعیت نامناسب زیست محیطی و تذکرات ایشان قدردانی کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: فرمایشات انقلابی امام جمعه فاضل و اندیشمند انزلی بار دیگر بارقه ای از امید را در فعالان زیست محیطی انزلی و استان گیلان ایجاد کرد.

در این نامه با تاکید بر اینکه شهروندان انزلی بزرگ همچون گذشته آماده هرگونه همکاری برای جلوگیری از نابودی کامل تالاب بین المللی انزلی و محیط زیست این شهرستان هستند.

در بخش پایانی این نامه تصریح شده است: انزلی همواره از سودجویان و متعرضان به محیط زیست مورد آسیب قرار گرفته و بی شک تذکرات هوشمندانه امام جمعه محترم انزلی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان هشداری جدی به متعرضان به محیط زیست و سرمایه زیست محیطی مردم قهرمان انزلی است.

به گزارش گیلنا، متن کامل نامه سرگشاده ۸۶ فعال زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی انزلی به امام جمعه محترم این شهرستان به زودی منتشر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار