عابدینی خبر داد:
سال گذشته همواره خبر از برطرف شدن مشکلات و بهبود اوضاع تیم داماش بود اما هرگز روزی که قرار بود موانع و مشکلات این تیم برطرف شود، نیامد و داماش از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد. امسال نیز وضعیت داماش بدتر از گذشته شده و کار به جایی رسیده که بیم سقوط این تیم از لیگ دسته اول می‌رود
کد خبر: ۱۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 12 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، داماش گیلان در ادامه اوضاع نابسامان خود این هفته نیز در تهران مغلوب تیم پارسه تهران شد تا بر نگرانی هواداران مشتاق این تیم بیفزاید.

وضعیت تیم فوتبال داماش در جدول رده‌بندی لیگ یک و اوضاع پیرامونی آن خوب نیست و شرح احوالات نماینده شهر باران به یک قصه تکراری می‌ماند و به همان اندازه که از برطرف شدن مشکلات این تیم خبری نیست به همان نسبت نیز داماش کانون خبرهای حاشیه‌ای و حیرت‌آور شده است.

سال گذشته همواره خبر از برطرف شدن مشکلات و بهبود اوضاع تیم داماش بود اما هرگز روزی که قرار بود موانع و مشکلات این تیم برطرف شود، نیامد و داماش از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد. امسال نیز وضعیت داماش بدتر از گذشته شده و کار به جایی رسیده که بیم سقوط این تیم از لیگ دسته اول می‌رود و در چنین احوالی که داماش به سختی روزگار می‌گذراند و نگرانی‌های بسیاری حول و حوش نماینده فوتبال شهر باران وجود دارد و تنها گاهی شاهد مصاحبه‌های امیر عابدینی مدیر عاملی که اسماً مدیرعامل باشگاه داماش است، اما در این باشگاه نیست، هستیم، مدیری که به جز در مصاحبه‌های گاه و بی‌گاهش مدتی از وی خبری نمی‌شود.

عابدینی که دو هفته پیش صحبت از برنامه پنج‌ساله و حضور در آسیا می‌کرد، اخیراً در مصاحبه‌ای با بازگو کردن مشکلات مختلف داماش و در توجیه عمل خود از انحلال این باشگاه خبر داد. عنوان چنین خبرهایی از طرف عابدینی به موضوعی تکراری تبدیل شده که موجب از بین رفتن انگیزه و گم شدن مسیر داماشی‌ها در مصاف با حریفان می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار